Gå til innhold

Alle venner i SoF1 spiller på gamespy ikke king

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, har ikke en DRØSS med folk gått på en smell med det der før? burde det ikke tilsi normal, menneskelig logikk å side det som lager minst trøbbel?

jaja, orker ikke å bråke med dette nå, bare tenk på at han aldri har posta poster med "korrekt" norsk i, han får vel bra trening av dette... trur ingen hadde giddi å skrive en haug med poster i samme stilen bare for å være stygg, de fleste (men dessverre ikke alle) skjønner jo hva han mener allikevel...

og forresten, når jeg tenker over det; jeg har SoF, spiller du på noen spesielle servere, Thomas?

Lenke til kommentar
Døve folk har inteligens .. de kan lese!

de skjønner mer enn han!

og og .. er det noen her som faktisk tror på han?

NEI!

"Intelligens" skrives med to l'er. To prikker er ikke vanlig å bruke, men tre, derimot, er mer riktig. Etter et punktum begynner en ny setning (i de fleste tilfeller) og skal derfor etterfulges av stor bokstav.

Du har to setninger (av 5 eller 6) som begynner med stor bokstav.

Tror på ham. Ikke "han". Jeg beklager, Kebab GUD, men du har nå offisielt drete på draget.

Når du går ut og angriper en person slik, bør du sørge for at du skriver riktig selv.

Det var dette med å se flisen i andres øyne, men ikke bjelken i ens eget.

Lenke til kommentar

Kan dere være så VENNLIG og ikke diskutere hvorvidt Thomas er døv eller ikke? Det er _verifisert_ av meg via telefon!

Fortsetter det slik, vil hoder rulle!

For øvrig er denne tråden feilpostet, da den hører hjemme på Gamer.no sin del av forumet.

Stenges.

Lenke til kommentar
Døve folk har inteligens .. de kan lese!

de skjønner mer enn han!

og og .. er det noen her som faktisk tror på han?

NEI!

"Intelligens" skrives med to l'er. To prikker er ikke vanlig å bruke, men tre, derimot, er mer riktig. Etter et punktum begynner en ny setning (i de fleste tilfeller) og skal derfor etterfulges av stor bokstav.

Du har to setninger (av 5 eller 6) som begynner med stor bokstav.

Tror på ham. Ikke "han". Jeg beklager, Kebab GUD, men du har nå offisielt drete på draget.

Når du går ut og angriper en person slik, bør du sørge for at du skriver riktig selv.

Det var dette med å se flisen i andres øyne, men ikke bjelken i ens eget.

:lol: :lol: Good one! :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...