Thomas :-) Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 noen som har SoF1 kan gamespy king mot meg :wink: hvem har det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Skaff deg SOF2 så skal vi heller snakke :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du drepte noen som ikke skal drepes .. IDIOT! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har SoF 1 og 2... Men er ikke så glad i disse to spillene..... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 jeg tre plassen se selv :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du er ikke så smart du .. skjønner du norsk? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du er ikke så smart du .. skjønner du norsk? jeg er døv Trodde alle visste dette nå..! :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Døve folk har inteligens .. de kan lese! de skjønner mer enn han! og og .. er det noen her som faktisk tror på han? NEI! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hmm, har ikke en DRØSS med folk gått på en smell med det der før? burde det ikke tilsi normal, menneskelig logikk å side det som lager minst trøbbel? jaja, orker ikke å bråke med dette nå, bare tenk på at han aldri har posta poster med "korrekt" norsk i, han får vel bra trening av dette... trur ingen hadde giddi å skrive en haug med poster i samme stilen bare for å være stygg, de fleste (men dessverre ikke alle) skjønner jo hva han mener allikevel... og forresten, når jeg tenker over det; jeg har SoF, spiller du på noen spesielle servere, Thomas? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fyren ha skrevet 336 meldinger og dere tror forsatt han ikke er døv og kun en som kødder seg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Døve folk har inteligens .. de kan lese! de skjønner mer enn han! og og .. er det noen her som faktisk tror på han? NEI! "Intelligens" skrives med to l'er. To prikker er ikke vanlig å bruke, men tre, derimot, er mer riktig. Etter et punktum begynner en ny setning (i de fleste tilfeller) og skal derfor etterfulges av stor bokstav. Du har to setninger (av 5 eller 6) som begynner med stor bokstav. Tror på ham. Ikke "han". Jeg beklager, Kebab GUD, men du har nå offisielt drete på draget. Når du går ut og angriper en person slik, bør du sørge for at du skriver riktig selv. Det var dette med å se flisen i andres øyne, men ikke bjelken i ens eget. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan dere være så VENNLIG og ikke diskutere hvorvidt Thomas er døv eller ikke? Det er _verifisert_ av meg via telefon! Fortsetter det slik, vil hoder rulle! For øvrig er denne tråden feilpostet, da den hører hjemme på Gamer.no sin del av forumet. Stenges. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Døve folk har inteligens .. de kan lese! de skjønner mer enn han! og og .. er det noen her som faktisk tror på han? NEI! "Intelligens" skrives med to l'er. To prikker er ikke vanlig å bruke, men tre, derimot, er mer riktig. Etter et punktum begynner en ny setning (i de fleste tilfeller) og skal derfor etterfulges av stor bokstav. Du har to setninger (av 5 eller 6) som begynner med stor bokstav. Tror på ham. Ikke "han". Jeg beklager, Kebab GUD, men du har nå offisielt drete på draget. Når du går ut og angriper en person slik, bør du sørge for at du skriver riktig selv. Det var dette med å se flisen i andres øyne, men ikke bjelken i ens eget. :lol: Good one! :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg