TST Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sega har sluppet de første detaljene om Aliens vs. Predator. Les hele saken Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 diggbart har spilt både enern og toern, begge to er klassikere. gleder meg! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 This. Is. Awesooooooooooome! =D Håper det blir like skummelt å spille marine som før =) Lenke til kommentar
xip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg likte virkelig teasern.. Levde liksom opp til de gode gamle filmene Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Å spille som Xenomorph hørtes interessant ut, men tviler på at jeg har guts nok til dette Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Postet teaseren i konsollkafeen eller noe slik, ser virkelig spennende ut. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 håper di har ein COOP mode i multiplayer. Nesten alle nye spill mangler denne delen! 1eren hadde coop og 2eren fekk coop-mod.. håper di finner ut at coop er KULT! =D Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dette har jo potensiale gleder meg Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan nok bli spennende dette her! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan bli bra dette her. Elska det første spillet i serien. Lenke til kommentar
xip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan bli bra dette her. Elska det første spillet i serien. Ufff.. husker når man spilte som Marines. "blop blop blop blop" ... "Blip Blip Blip Blip!" Da fikk man fordoblet puls, å heftig andrenalininnsprøytning forran CRT skjermen sin.... Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan bli bra dette her. Elska det første spillet i serien. Ufff.. husker når man spilte som Marines. "blop blop blop blop" ... "Blip Blip Blip Blip!" Da fikk man fordoblet puls, å heftig andrenalininnsprøytning forran CRT skjermen sin.... Hehe, ja, man pisset jo nesten på seg når dører slo ut på motion sensoren. Lenke til kommentar
xip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan bli bra dette her. Elska det første spillet i serien. Ufff.. husker når man spilte som Marines. "blop blop blop blop" ... "Blip Blip Blip Blip!" Da fikk man fordoblet puls, å heftig andrenalininnsprøytning forran CRT skjermen sin.... Hehe, ja, man pisset jo nesten på seg når dører slo ut på motion sensoren. Ja de forbaskade døran... Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja når det ikke ble noe av Aliens: Colonial Marines i år, er AvP en god erstatning. Lenke til kommentar
xip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja når det ikke ble noe av Aliens: Colonial Marines i år, er AvP en god erstatning. Spillet er jo enda i produksjon da, enda en god del folk blei sækka... Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det bare meg eller er dette som tatt ut av filmen "Aliens Vs Predator"? Greit, her handler det jo om en gruveplanet. Filmen var på sørpolen. Men allikavel, ligner meget, meget mye på filmen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dette var en veldig god nyhet. Hadde ikke trodd det kom noe nytt AVP-spill. Marines på AVP2 var jo en intens opplevelse, spesielt starten. Og den geniale åpningen til Aliens-delen. Blir spennende å se hva de får til med dette. Håper de får til predatorene litt bedre i denne. Følte de var litt tungvindt å bruke i de første. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er ryktet at det skal være et jævla coversystem for marines. Leste noen scans for et par uker sia, det sto at predators skulle ha mulighet til å hoppe mellom trær og greier, akkurat som i den første predator-filmen. Det kan bli fett iaffal, istedet for at de oppfører seg som marines med superjump som i de forrige. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hmm. Veldig skeptisk til et coversystem. Da blir litt av poenget med førsteperson ødelagt. Om de da ikke gjør som i Killzone 2. Nettopp det som var litt av problemet med predators ja. Virket mest som et supermenneske istedet for en annen rase. Og det å veksle mellom synsmodusene var veldig upraktisk til tider. Ser fram til å se hvilke løsninger de har valgt denne gangen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 3 lag mot hverandre bestående av aliens, predator og mennesker kan bli veldig interessant Men da håper jeg dem kjører all out og fokuserer på omgivelsene fra Predator 1. Ikke trange omgivelser som de forrige spillene. Kor kult hadde det ikke vært å sitte oppi et tre som predator og vente på bytter i multiplayer? ahhhhh Eller løpe som menneske med arnold muskler og fighte macho på aliensene ved å sette ut feller og lure dem taktisk. Men kjenner jeg spillutviklere rett så blir det vel shoot em up bare hvor menneskene har overlegne rakettkastere eller noe sånt .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå