Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Alkohol til mindreårige skal det ikke bli noe av. Gamer.no er en bedrift, såvidt jeg vet, og jeg kan knapt se for meg hvordan det ville tatt seg ut om et treff forumets brukere hadde arrangert ville endt opp med at mindreårige havnet fulle på byen. Det burde du vite, iharal3, som er innom Gamereactor nå og da.

Og vi kunne ikke unnskyldt oss med at Gamer.no ikke tok noe ansvar, fordi det var et treff Gamer selv ikke hadde noe ansvar for, ettersom både TST og flere skribenter sannsynligvis vil være med oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alkohol til mindreårige skal det ikke bli noe av. Gamer.no er en bedrift, såvidt jeg vet, og jeg kan knapt se for meg hvordan det ville tatt seg ut om et treff forumets brukere hadde arrangert ville endt opp med at mindreårige havnet fulle på byen. Det burde du vite, iharal3, som er innom Gamereactor nå og da.

Og vi kunne ikke unnskyldt oss med at Gamer.no ikke tok noe ansvar, fordi det var et treff Gamer selv ikke hadde noe ansvar for, ettersom både TST og flere skribenter sannsynligvis vil være med oss.

Dette er 100% uoffisielt og har ingenting med Gamer.no å gjøre utover at det er en ansamling av mennesker fra forumet vårt som har bestemt seg for å møtes.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, jeg har til og med skrevet i førstepost at det er uoffisielt. Men det vil vel neppe se bra ut om Gamer.no's forumbrukere skjenker mindreårige brukere fulle? Og det med det jeg skrev nederst mente jeg ikke at Gamer.no som bedrift har noe som helst ansvar, men det ville se enda verre ut om redaktøren og grunnleggeren av Gamer, i tillegg til skribenter, var med mens dette hendte.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Eg kom på noko eg vil ta opp, røykeforbod. Det er jo ikkje lov å røyke på offentlege stedar, men skal folk få lov til å røyke mens vi bevegar oss rundt i Oslo? Eg hatar passiv røyking, og er sikkert ikkje den einaste.

No veit jo ikkje eg om det er folk som røykar som skal bli med, men viss det no skulle vere nokon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...