Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå sendt melding til deg Shampoo!

For å si litt om hva jeg skrev der:

Møtepunkt foreslår jeg som jeg har gjort før her i denne tråden at blir Oslo S Møteplassen. Så setter man opp forskjellige tidspunkt for møter, så man er sikker på at man treffer noen, og står det ingen der når du kommer dit så kommer det noen dit om ikke så lenge. Dessuten kommer tog og buss til forskjellige tider, og da er det greit å ha tidspunkt å forholde seg til. De som kommer først må nok belage seg på litt venting, men så lenge man står der ved de aktulle tidspunktene kan man jo gjøre hva pokker man vil i mellomtiden. Norsk lov overstyrer :p

Ellers foreslo jeg å innføre totalforbud på alkohol. Stusselig om noen skulle drekke seg fra sans og samling, og det er kjipt å ha lyst på en pils men bare være 15 år. Og tar man en titt på førsteposten så er det jo tydelig at det ikke er noe gamlehjem som skal på tur!

Edit: Meling er ikke noe ord. Ikke i denne sammenhengen i hvert fall. Men antar det kan brukes i baking?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Selvfølgelig tør du det! Jeg har lyst til å møte forumets kjente og kjære brukere. Du er en av dem. :)

Når det gjelder AltF4 sin ide om noen ulike tidspunkt for møte på Oslo S spredd litt ut er ikke det noen dum ide. Om man ikke rekker det første gang, rekker man det hvertfall andre gang. Alkoholforbud kan jeg se poenget med. Det store flertallet av de "påmeldte" er jo under 18. På en annen side tror jeg de ikke tar skade av det om vi over 18 tar èn pils eller to. Så ja. Men Jeg skal respektere det om flertallet her vil ha alkoholforbud på treffet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Altså, om det er alkoholforbud er det ikke verre enn å ha litt ekstra på innerlomma fun.gif

Har ikke Lakus og Ehtram noe på g da? Plante bolle i ovnen? Jaja - spørs om Lakus kommer, det! ^_^
Ja, har ikke hørt et ord fra han enda. Eller har jeg?

Harr, harr, harr. Ikke tro det bare er Ehtram som ikke er trygg.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Vel jeg e rlitt både og med alkohol forbud. I og med at jeg ikke drikker/liker brus så er det godt med en pils til maten. Farris og pizza er aldri noen stor slager. Men for all del om dere sier at vi ikke får lov så er det helt ok for meg :)

Men sånn generelt sett er jeg enig i at man SKAL ikke drikke seg full når man er på treffet. (om de over lovlig samles etterpå og drar på byen er jeg nok med på det). Men en 2-3 glass pils under maten skader da ikke. Jeg kan ikke akkurat bli noe dårligere i bowling en det jeg er nå...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Enda en genial episode. Nå er det New New York som kommer :lol:

Edit: det her var vist ikke SO.. Alkoholforbud er egentlig det samme for meg. At vi unner de gamle og grå litt godt til maten er ikke så farlig. Bare de holder det unna oss yngre.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...