Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt min stemme til megazone i Oslo som en aktivitet:-)

Hva er Megazone?

Megazone er sånn paintball light egentlig:-) det er som å spille skyte spill i real life uten at noen blir veldig mye skadet...

Eller sånn laser spill da det er moro det og!

Do'h, jeg bør lese mer før jeg spørr.

Edit: Megazone så drit tøft ut :D

Eg har litt lyst til dette, sjølvom eg sa at det er uaktuelt. Eg skal til austlandet den 11. juli, men veit ikkje når eg skal tilbake. Derfor passar vel rundt den 11. best for meg. Mellom den 6. og den 11. er uaktuelt, da er eg i Berlin. Er det ok at eg er litt med her, sjølvom det er usikkert om eg kan komme?

Setter du Berling over forumet? :o

Bowling er eg heilt klart for, det er sosialt og artig, og ikkje minst er det ingen aldersgrense på det.

Bowling er gøy, men jeg failer alltid 100% prosent på det. :blush:

Skriver det i førstepost nå, Snorre :)

Angående alkohol foreslår jeg at vi har en maksimum mengde med alkohol for de over 18. Ikke mange glass, altså. Jeg regner med at flesteparten som kommer er under 18 år, og det blir veldig ukomfortabelt og kjipt for de under 18 om de over 18 ender opp sørpe fulle på byen, sjanglende gjennom Oslos gater.

Neida, bare kjøpe litt til oss også ^_^

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har litt lyst til dette, sjølvom eg sa at det er uaktuelt. Eg skal til austlandet den 11. juli, men veit ikkje når eg skal tilbake. Derfor passar vel rundt den 11. best for meg. Mellom den 6. og den 11. er uaktuelt, da er eg i Berlin. Er det ok at eg er litt med her, sjølvom det er usikkert om eg kan komme?

Setter du Berling over forumet? :o

Som historieinteressert sett eg Berlin foran forumtreff, ja ;)

Lenke til kommentar
Hva om alle samles rundt et bord med hver sin PC og chatter med hverandre? ^_^

Nei, vi lager hele stedet vi er på i ett online spill og lager figurer som er prikk like oss selv 8D

Da tar vi forumtreffet i Berlin, så flosshatt kan hvere med? :)

De inleggene med forsvinnende snorre og fulle Ehtram, skremte meg :(

Om mokko kommer må vel jeg stille opp.

Ingen som har et ùber stort hus og som er alene hjemme da? Kan da ta det hjemme hos noen?

Kunne godt tenkt meg følgende aktiviteter:

Pizza- bowling/ kino (om en film basert på spill vises) - noe fett- sjenke de yngre brukerne her :)

Film basert på spill? :mellow: Da kommer jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har også tidenes styggeste ''frisyre'' :p

Jeg kan vedde noen hundre på at du ikke har det. Alle mennesker er ulike, og alle forumnerder er velkomne til forumtreffet uansett alder, kjønn eller utseende. Det er det indre som teller, og du virker jo som en veldig hyggelig person! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...