Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Vet om en video som demonstrerer dette. :p

Uff ja.

Men etterhvert som folk melder seg på kan vi begynne å se nærmere på tider folk har mulighet. Om det er få som melder seg kan jeg alltids høre med TST om han kunne tenke seg å skrive en kort sak på forsiden til Gamer.no om forumtreffet som linker til tråden. Kanskje det kommer flere og melder seg interesserte da. Men vi ser først hvem som "melder seg på" nå.

Forøvrig går jeg og legger meg nå. Kos dere. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ikke snakk om å splitte forumet i to hvor de som er over 18 drikker og de som er under 18 kjeder seg. Vi drar hjem til en, og sørger for at alle drikker så mye de kan, uansett alder.

Ellers stemmer jeg for bowling og pizza. Har vært på Megazone noen ganger, og er morsomt nok det, så lenge alle gidder å betale 200 for å spille i en halvtime.

Lenke til kommentar

Om mokko kommer må vel jeg stille opp.

Ingen som har et ùber stort hus og som er alene hjemme da? Kan da ta det hjemme hos noen?

Kunne godt tenkt meg følgende aktiviteter:

Pizza- bowling/ kino (om en film basert på spill vises) - noe fett- sjenke de yngre brukerne her :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Kino kan bli litt lite sosialt, så jeg stemmer foreløpig for for bowling og Peppes. Og hyggelig å høre at du "stiller opp for meg" (^_^), vi i den yngre garden må holde sammen!

Men som sagt vet jeg ikke om jeg kan komme, og jeg vil mest sannsynlig ikke kunne vite det på en stund heller.

Lenke til kommentar
sjenke de yngre brukerne her :)

Jeg melder meg frivillig hvis du betaler.

Oslo S høres forresten ut som et fornuftig sted å møtes, så gjelder det bare å komme opp med en plan om hva vi skal finne på. Peppes ser det ut til at flere er interessert i, men vi bør kanskje gjøre noe mer enn å spise?

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...