Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Skjul
Skeptisk til Bergen. Selv om det er mange bergensere på forumet ser jeg for meg at majoriteten av de som faktisk møter opp kommer fra helt andre trakter.

Eh? Ser ikkje heilt logikken i den skepsisen.

Det er ganske mange aktive forumbrukarar som bur i eller nær Bergen (Flosshatt, Eplefe og Zealuu, Snorre, ethraM, Carina, nypis, meg og sikkert fleire eg ikkje kjem på i farten). At enda fleire bur i eller nær Oslo er det vel ingen tvil om, men no var det jo faktisk berre 9-10 (?) stk som dukka opp på treffet i Oslo, og to av dei kom jo faktisk frå Bergen ;)

Vi får se.

Men jeg er med på Bergen. Tror jeg. Ihvertfall hvis det blir tog sammen. De som har bærbare PCer kan jo ta med dem og LANe på toget :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har veldig lyst til Bergen selv, men det avhenger av når og økonomi. Og litt hvem som kommer ellers, egentlig.

Har f.eks. lite lyst til å sitte på toget alene hehe.

Regner med at det jeg gjør blir å kjøre inn til Oslo og å reise fra Oslo S. Da kan vi jo bare møtes der hvis vi blir flere som skal dra?

Tog fra Oslo S høres ut som en strålende plan.

Der er planen! Da er vi jo 4 stykker! Eneste som mangler da er plasse rå overnatte! Kjenner jeg har litt manko på det i Bergen. Trondheim skulle jeg kanskje klart på egenhånd men Bergen kjenner jeg bare ei som bor i sånn utenom forum og ho er i guatemala eller noe sånt!

Lenke til kommentar

Jeg kan fikse overnatting til en del i form av å strø stuen med madrasser og shit hos fattern. Men det blir et godt stykke utenfor byen, da. Type siste bussen "hjem" går 20:38 fra byen. Eller, jeg lurer på om de faktisk går så sent som 23:38 på lørdager. Hmm..

Lenke til kommentar

For oss som kan går an å dra to steder vet du iharal3 ;)

Jeg blir gjerne med på noe etter forumtreffet - pub til pub eller noe. Uten å få det til å høres ut som at jeg ønsker å ekskludere de som er under 18, for det gjør jeg jo ikke. Hvem skal da klinke til med ordspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...