Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var meget underholdende.

Vi var først og bowlet så gikk vi og spiste pizza på Peppe's. Der fant vi tonen alle sammen, så det er vel opplest og vedtatt at det skal være fler treff fremover. Håper fler kommer!

Tidenes korteste og kanskje nest svakeste rapport men jeg kommer liksom ikke på noe mer i farta :p Bilder og video håper jeg kommer snart også, men jeg tok ingen selv så jeg burde ikke mase kjenner jeg hehe

Lenke til kommentar

Det var veldig morsomt! Først møtte vi hverandre på Oslo S mens vi ventet på toget fra Bergen, så vi sto og snakket om forumet, spill generelt og noen rare folk med spader helt til vi ringte Ehtram og møtte dem. Deretter tok gikk vi opp til Peppes på Solli plass og bowlet i en time. Veldig morsomt, og mange gode ordspill fra alle og enhver! Etter det gikk vi opp på Peppes hvor Shampoo holdt en kjapp tale og hadde en forumquiz. Noen lette og noen vanskelige spørsmål senere kommer pizzaene, og vi spiser og koser oss. Vi kommer frem til en vinner (sorry, husker ikke akkurat nå. :( ) og når vi var ferdige på Peppes gikk vi til GameStop på Karl Johan og spleiset på et spill til vinneren. Etter det skilte vi lag, en etter en.

Var vel kort og greit det som skjedde. Har litt video her, men som sagt, jeg må få klippet den til. Kan ikke bare kjøre en snau time 1080i materiell opp på nettet :p

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det første forumtreffet, egentlig? Kan ikke se ett eneste innlegg i denne tråden med noe konkret rapport. Var det gøy? Kom det mange? Frister det til gjentagelse? :-)

Har ikke tatt meg sammen og skrevet en rapport enda. Kan gjøre det når Laland og Ethram får lastet opp litt flere bilder.

Det var AltF4 som vant, ja. Han vant med ett poeng over Atsjonas, som igjen lå ett poeng over Laland. Det skal sies at jeg hadde minst to spørsmål jeg egentlig visste at det kun var AltF4 som visste (Hvem som har medlemsnummer 102 (AltF4) og hva karakteren man spiller som i Portal heter (Chell)).

EDIT: Kan si for meg selv at det var utrolig morsomt! Kan tenke meg å gjøre det samme både en og to ganger igjen i år. Kom vel ikke mer enn 8-9 folk som kom (en del som trakk seg dagen før), men vi hadde det moro lell.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Skeptisk til Bergen. Selv om det er mange bergensere på forumet ser jeg for meg at majoriteten av de som faktisk møter opp kommer fra helt andre trakter.

Viss det skal tas i storbyar så er det Bergen eller Trondheim som er aktuelle, antar eg. Det er fleire bergensarar enn trøndarar på forumet (så vidt eg veit), og derfor er Bergen det naturlege valet til neste forumtreff. Det er jo også Noregs nest største by.

Og ikkje minst, viss det er i Bergen er det nesten heilt sikkert at eg kan komme med ;)

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Skeptisk til Bergen. Selv om det er mange bergensere på forumet ser jeg for meg at majoriteten av de som faktisk møter opp kommer fra helt andre trakter.

Eh? Ser ikkje heilt logikken i den skepsisen.

Det er ganske mange aktive forumbrukarar som bur i eller nær Bergen (Flosshatt, Eplefe og Zealuu, Snorre, ethraM, Carina, nypis, meg og sikkert fleire eg ikkje kjem på i farten). At enda fleire bur i eller nær Oslo er det vel ingen tvil om, men no var det jo faktisk berre 9-10 (?) stk som dukka opp på treffet i Oslo, og to av dei kom jo faktisk frå Bergen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...