Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk kjørt så mye Thunder Coaster at jeg ble lei den til slutt. Nå er det noen år siden så jeg skal vel alltids overleve noen turer til!

Speed Monster derimot har jeg ikke gått lei. Japp Spaceshot klarer jeg å styre min begeistring for :p

Lenke til kommentar
Berg-og-dalbaner er faenmeg skummelt.

Det er skummelt hvis du sitter anspent i hele kroppen og holder deg fast til knokene blir hvite mens du tror du skal dø. Hvis du rekker armene i været og skriker av glede, er det ganske morsomt.

Lenke til kommentar
Berg-og-dalbaner er faenmeg skummelt.

Det er skummelt hvis du sitter anspent i hele kroppen og holder deg fast til knokene blir hvite mens du tror du skal dø. Hvis du rekker armene i været og skriker av glede, er det ganske morsomt.

Jepp, det er skummelt.

Lenke til kommentar
Bare så synd at de har tatt bort Enterprise (det store spinnende hjulet), det var min favoritt :cry:
Å ja, den var utrolig kul, sitte i karusell som kjører loop uten belte ftw. Eneste med den var at jeg ble småkvalm, så den måtte alltid tas sist 8D.

Den som forresten er den værste og beste i tusenfryd er den rollover eller hva den heter, men det kommer an på hvilken person som sitter å styrer den. Jeg trodde vannsprutene bare var for skremsel og bare snitte hodet, men jeg tok vist helt feil xD

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg blir med på Tusenfryd hvis det blir noe av. Jeg har faktisk vært der en gang i år (tusenfryd er for meg en sånn greie jeg gjør en gang hvert andre år) men det kan ikke skade å dra en gang til. Spin Spider (den nye attraksjonen) er ganske så tøff :)

Edit: Rollover har de tatt bort på grunn av at det var en eller annen cerebral parese fyr som datt ut av den.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Bare så synd at de har tatt bort Enterprise (det store spinnende hjulet), det var min favoritt :cry:
Å ja, den var utrolig kul, sitte i karusell som kjører loop uten belte ftw. Eneste med den var at jeg ble småkvalm, så den måtte alltid tas sist 8D.

Det var så epic å holde seg fast i sprinklene slik at man liksom fløy i lufta rundt og rundt og rundt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...