Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Vi trenger jo ikke å se på det som et forumtreff, mer en sammenkomst, eller et "møtested", og evt ha et annet treff rundt 11. januar i Bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke minst ;)

Takk for premien til alle btw, jeg valgte spillet Brothers in Arms: Hell's Higway og gleder meg til å spille!

Congratz.

I følge Hvor bor du-tråden er det tre som bor i/nær Trondheim og 2 som bor i Bergen, men tviler på at den er særlig oppdatert. Bergen er nok et bedre alternativ.

For min egen del syns jeg det hadde vært mest spennende, da jeg aldri har vært i den byen før.

TG er nok desverre uaktuelt for meg.

Tråden er oppdatert, jeg har også sagt at jeg ikke oppdaterer førstepost. :) Sjekk heller alle postene. :)

Lenke til kommentar

Thunder Coaster er jo Tusenfryds høydepunkt. På slutten av dagen lar de deg sitte i samme vognen og kjøre gjennom flere ganger, siden det ikke er noen i kø. Speed Monster er også ganske festlig, men ingenting slår gode gamle trebanen.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Thundercoaster er allerede beseiret B)

Klassen vår var der for noen år tilbake etter at stefaren min hadde fått ordnet oss inngang før de åpnet for sesongen ha han jobbet der en lite periode. Da var det maraton og endurance runs i de fleste attraksjonene. Jeg og en annen fikk uavgjort i Thundercoaster og jeg vant den tekopp-dingsebomsen.

Bare så synd at de har tatt bort Enterprise (det store spinnende hjulet), det var min favoritt :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...