Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Nå vet jeg hvordan jeg skal se etter dere i morgen.

Jeg skal gå rundt å rope "the game - you just lost it" og se etter de sureste trynene.

AAaRGg jeg har holdt ut i sikkert en måned nå!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg hjemme igjen! Jeg står ved møte stolpen 14:00 i morgen tidlig jeg! Se etter en rar liten sak med et stort hangover Smil OIm kjeften! Enten det er i skjorte eller hette genser! Jeg skal stå der med kaffekoppen jeg! Og sånn hvis noen vil ha tak i meg er nr NI2234630. Jeg kodet Nr for dere som er så smarte nok til å løse det Hele! Spør etter Emil eller Nøtte og si at det er i forbinnelse med forumtreff eller så kommer jeg ikke til å huske noe...

Lenke til kommentar

Siden man først er inne på det, så brukes ikke genitivsapostrof på den måten i norsk. Det riktige ville vært "Nøttes kjerne". Det skal imidlertid brukes hvis ordet slutter på en S-lyd, som i "Rasmus' urinal". Det greieste er uansett å kutte ut apostrofer helt, og heller si "Rasmus sitt urinal". Da slipper man å tenke på det.

Lenke til kommentar

Og skal man ha en setning som bare begynner på "p" er "Per pulte psykologen på Paleet" et godt alternativ.

Jeg har på meg svart t-skjorte med en NES-kontroller-tag på og brun shorts, samt svarte sko. Og selvfølgelig disse brillene da, som jeg helst burde vaske.

Sender deg en melding nå med en gang jeg Nøttemann! Nar smått noia for å bli stående der med skjegget fult av postkasser når toget kommer kvart over 2.

Lenke til kommentar
Og skal man ha en setning som bare begynner på "p" er "Per pulte psykologen på Paleet" et godt alternativ.

Det har du jammen meg rett i.

Vi ble enige om å møtes ved møtestolpen? Jeg skal se etter Google-logoer, brune shortser og T-skjorter med NES-kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...