Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere møtes på treffet vil jeg at dere skal tenke over at det var jeg som startet det hele! Og at uten meg hadde det kanskje ikke blitt noe treff. Med mindre Laland henter meg på traktoren i natt ser det ikke ut til at jeg kan komme. Jeg har også bursdag i morgen og den kan ikke feires 8 timer unna trondheim med folk fra internett.

 

Have fun, og tenk glade tanker om meg! :)

Lenke til kommentar

Jepp! Dumt å sløse bort bowlingtia på å handle når slikt kan ordnes etterpå. for det er muligheter for å gå litt sammen etterpå eller må jeg sette meg på første toget hjem det øyeblikket siste pizzabit er fortært og regningen er betalt?

 

Dere ønsker (jeg skal i hvert fall dit!) kanskje en tur innom Outland-butikkene også, der har de gjerne mange gamingrelaterte artikler og mye utenlandske filmer samt anime. Den ene er langs Carl Johan (godt gjemt, men jeg kan veien) mens den andre er inne på Oslo S.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er sant det, iharal3 startet den første tråden som tok initiativet til et forumtreff i vår etter litt løs diskusjon i SO. Du skal ha creds for det! Traktoren er dessverre i Kragerø, men hvis jeg finner en Hussar CPi som nøkkelen min faller ned i så kan jeg hente deg på den..

Lenke til kommentar

Skal ikke være vrang jeg, men har lite lyst til å svi av 300 spenn på premie til en annen, samtidig som jeg jo syns det er håpløst om du skal bruke 600 roner på en spill-premie alene. Har vel egentlig gjort det klart før i denne tråden hva jeg syns om det :)

 

Får satse på å vinne en quiz for første gang i morgen ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skal bruke penger sålangt det går. Har dessverre bare 264,40 kr på kortet, men skal spørre mamma om jeg kan få en hundrings eller to.

Lenke til kommentar
Skal ikke være vrang jeg, men har lite lyst til å svi av 300 spenn på premie til en annen, samtidig som jeg jo syns det er håpløst om du skal bruke 600 roner på en spill-premie alene.

 

300? Jeg forlanger ingenting, om du spleiser med 30 blir jeg mer enn fornøyd. Dessuten er det jo ikke sikkert at vinneren velger seg et spill til 600,-

Lenke til kommentar
Jeg heter carina og skal vere med Marthe til Oslo i morgen. For de som ikke vet hvem jeg er så heter jeg altså Carina, er 17 år og kommer fra bergen!

Hummmm. Kanskje jeg skal snike meg bort en tur alikevel da? Nei, det får gå med at Laland sender en hilsen på mine vegne. You will do that for me, won't you Laland? Og synd vi ikke får laget noen boller Ehtram. Jeg får ta det igjen til neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...