Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer, om jeg så skal løpe vekk ifra foreldrene mine :)

Du bør komme, for jeg tok med Rock Band som Erik har lånt av deg.. :p

Skal vi ha noe kjennetegn på hverandre? Enten så kommer jeg med en grønn hettegenser og en brun shorts, begge med dekorative kvadrater, eller så har jeg ikke bestemt meg. Er forøvrig i hovedstaden nå, et par hundre meter unna Peppes/bowling. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg kommer, om jeg så skal løpe vekk ifra foreldrene mine :)

Du bør komme, for jeg tok med Rock Band som Erik har lånt av deg.. :p

Skal vi ha noe kjennetegn på hverandre? Enten så kommer jeg med en grønn hettegenser og en brun shorts, begge med dekorative kvadrater, eller så har jeg ikke bestemt meg. Er forøvrig i hovedstaden nå, et par hundre meter unna Peppes/bowling. :)

Haha, takk cutypie<3 endelig får jeg det tilbake :p

jeg kommer antagelighvis i en knæsjoransje genser. Ingen andre som har den, derfor elsker jeg den :)

Lenke til kommentar

Nei det vet ikke jeg heller. Er det forholdsvis grått/dårlig vær tar jeg skinnjakka mi, som fakitksk kan ligne en del på jakka til Alex Mercer i Prototype. Den er svart med to hvite striper på hver arm.

Også har jeg mørke briller med litt grov innfatning som kan se svarte ut, og kort hår.

Lenke til kommentar

Hmm.. de er det vel dårlig med. Er forsåvidt garderoben du skal se på. Hvis dere vil vite hvordan jeg røper identiteten min, og gir dere en måte til å løpe opp til meg å skrike "LALAND!!11", er ved å se etter den personen (minus traktoren) med en iPhone 3G med en rundt hvit og oransje Osram-pute bakpå.

Lenke til kommentar

Hahahahaha

Når kommer dere?

Jeg er i Oslo forholdsvis tidlig Jeg kommer til Oslo for sent faktisk! Jeg hadde glemt sommertider. Ankommer hovedstaden kvart over 2! Da står ratt dere gjengen og venter på de fra Bergen eller?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...