Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om vi skulle prøve å gjette hvem vi var? Høres jo artig ut. Selv om jeg hadde gjettet Laland og Lakus rimelig fort.

Du kjenner ikke igjen kongen av bildetråden? Jeg er fornærmet.

Noen som har en ledig sofa eller to natt til søndag? Kan se ut som det blir Oslo-tur på oss likevel. :)

Jeg har. Hvem er "oss"?

Har med iPhone 3G med Google Maps i tilfelle vi skulle gå oss vill. Ser ikke på det som noen problemstilling, though. Er jo tross alt noen fra hovedstaden som kommer!

Jeg er lommekjent. B)

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns vi skal gå alle mann alle jeg, og vente til alle har kommet.

Som jeg foreslo en gang før også så syns jeg den møtestolpen inne på Oslo S må være et fint sted å møtes, fordi alle ser den og for oss som er latere enn gjennomsnittet og kommer tidlig bugner det over av benker der den står.

Når det er sagt så skal jeg greie å rote meg til Bergen-perrongen jeg også, men det kan bli et problem hvis det står vektere å skal se billetten din før du går nedpå der, derfor syns jeg det å møtes ved stolpen er greiest.

Om vi begynner bowlingen litt seint spiller neppe stor rolle.

Lenke til kommentar

Det er en stor metallgrå søyle med en gang man kommer opp fra togene. Jeg er på Oslo S ca. halv to, om noen ønsker å kontakte meg for info kan dere godt å nummeret mitt. Greit for meg å vite om noen kommer også, jeg er ikke hypp på å spørre halvparten av Oslo S om de tilhører gamer.no-forumet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...