Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger neppe dele noen hav, med mindre stormen tar overhånd og fyller Oslos gater med vann. Heldigvis er det meldt fint vær.

Hvordan kommer du, egentlig? Kommer du alene på mopeden, og skal sove på hotell fra fredag til lørdag, eller? Skjønte ikke det helt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hehe. Nei, det viser seg at fattern får sponset en leilighet (på Solli plass! No kidding!) av jobben. Den hadde han ifjor også, så akkurat det området kjenner jeg. Min mor og (forhåpentligvis) kommende svigersøster bestemte seg for å bli med til hovedstaden for å møte deres verre halvdeler, og heldig som jeg er, får jeg sitte på. Drar herfra etter jobb imorra (9-10 tiden på kvelden) og er i Oslo natt til lørdag. Kommer med andre ord i en Opel cabriolet ^_^

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skulle gjerne ha gjort det, men som jeg sa til Snorre, så ville mamma ha blitt litt mistenksom hvis en 18åring skulle sove over :p

Lenke til kommentar

Jeg er blakk... Men var ikke det jeg kom for å si. Uheldigvis kan jeg ikke komme likevel. I det siste minuttet nå får jeg beskjed om at jeg MÅ være med på hytta i helga, noe dem gjør bare for at jeg ikke skal dra på et slik treff... problemet er at jeg kan risikere å ikke ha tilgang til bankkonto og sånn fram til jeg er 18 hvis jeg ikke hører etter også.

Lenke til kommentar

Rett opp Karl Johan og til venstre før slottet. Slik husker jeg det! ^_^

Har med iPhone 3G med Google Maps i tilfelle vi skulle gå oss vill. Ser ikke på det som noen problemstilling, though. Er jo tross alt noen fra hovedstaden som kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...