Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Skriver det i førstepost nå, Snorre :)

Angående alkohol foreslår jeg at vi har en maksimum mengde med alkohol for de over 18. Ikke mange glass, altså. Jeg regner med at flesteparten som kommer er under 18 år, og det blir veldig ukomfortabelt og kjipt for de under 18 om de over 18 ender opp sørpe fulle på byen, sjanglende gjennom Oslos gater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper vi kan holde et eventuelt treff samlet så lenge som mulig. Synd hvis man bryter opp i grupperinger allerede tidlig i treffet. Og så lenge det er mindreårige tilstede så bør heller ikke vi over 18 helle i oss alkohol, hvertfall ikke for mye. Men hva vi over 18 gjør etter treffet er i så måte mindre farlig. Men dette sier vel seg selv.

Hvor gamle er egentlig dere som er interessert i å delta?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det finner jeg ut etterhvert uansett, siden alle som sender meg PM vil sende meg alderen sin også ;) Så det er ingenting vi trenger å ta opp i tråden.

Dere kan forresten begynne å sende PM nå. Jeg tar det ikke som noen selvfølge at de som poster her vil delta, så fint om alle sender melding så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg vil tror de fleste her inne er ganske måte holden men alkohol når det er mindreårige tilstede, spesielt under 16.

Jeg for min del vet hvor mye jeg kan drikke før jeg begynner å bli såpass påvirket at det er til sjenanse for andre.

Lenke til kommentar
Jeg er 16. Har ingen problemer med å se dere myndige nyte en pils eller to så lenge dere kjenner deres grenser. Bowling og Peppes hørtes ut som kjempemoro!

Vi får satse på at det ikke blir som de siste to forumtreffene for diskusjon.no i Bergen. Eller skal vi heller si forumfyllefest. Oh well. De var koselige de og. *Humrer*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Joda, Ehtram på 17 ble sjenket full, og du ble funnet liggende nederst i trappa. Vil helst ikke ha en reprise av det.

Jeg forsvant jo etter at jeg ble funnet. Og da ble jeg ikke funnet igjen. ^^ Andre forumfesten var bedre though. Klarte å holde meg klar i hodet hele kvelden, utrolig nok. Sikkert fordi jeg hadde mer mat i kroppen. Men ja. Vi geeker sure knows how to party.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Spennende utvikling av et forumtreff må jeg si :p Håper da vikelig ikke at jeg blir funnet neders i en eller annen trapp. Det er lang i fra mitt største ønske :) Kunne bare tenkt meg å bli kjent med dere sånn utenom forumet også.

Lenke til kommentar

Vi skal vel på ferie i år vi også, men planene er ikke helt lagt enda. Her i gården setter vi ikke opp en sommerferieplan med "den datoen drar vi, den datoen er vi hjemme" osv, siden jeg skal tilbringe mye av sommeren i et "sommehus" vi eier på vestlandet.

Dere kan derfor ikke ta hensyn til meg mtp. tid, jeg får heller se om jeg kan "stikke innom" når dere har fastslått en dato.

EDIT: Og jeg er 14 år. 15 etter 22. juli. Så vet dere det.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...