Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke alderen din, men om du som 15 åring ringer og forteller at "jeg arrangerer treff " spørs det om mor ville latt meg gå på den du.

Nei, jeg får heller vente til jeg blir 18 og kommer meg ut av dette huset. Da blir det leilighet i alle storbyene , slik at jeg kan være med på alle treffene. Jeg lover dere, når jeg blir 18 skal jeg være med på alle treffene.

Den lokale fotballbanen? Når min lokale bane ligger 4 min unna, blir det litt rart å reise til oslo (40 min med bil).

Dessverre er min far trener/lagleder/støttekontakt/æresmedlem i fotballklubben min, og er konstant på banen du.

Jeg har familie i Oslo, men det spørs om jeg kan sove hos dem. Spørs også om jeg kan dra ut av huset dems på kvelden...

Jaja, tviler på at jeg kommer deseverre.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Vel. Jeg har hatt lignende foreldre selv. Skjønt, jeg var allerede 17 eller 18 da første forumtreff ble igangsatt på diskusjon.no. Så det ble aldri et stort problem. Men ja. Det du kan gjøre er jo å høre om ikke en av dem (mor eller far) kan dra sammen med deg ned til Oslo og se hvilke folk som er med på treffet når vi møtes på Oslo S. Da kan det jo tenkes at mor/far blir overbevist om at dette ikke er folk med skumle hensikter, men heller glade, sosiale folk som ønsker å hygge seg ilag. Blir jo litt stress når det er snakk om 40 minutter hver vei, men dog. Du kan jo alltids spørre. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg kan møte opp på Oslo S med slips runst hodet, pose med tomme ølflasker og noen store poser under øynene. Det skal gå så bra så :)

Lenke til kommentar

Sålenge jeg dukker opp i lag med noen (i dette tilfellet Erik) er det helt greit for folka mine at jeg møter dere. De vet også at Gamer.no er på internettet, og som det vil tilsi:

internet-seriousbusiness-microsoft.jpg

Fra spøk til halvor, jeg tror denne tråden alene burde kunne verifisere at dette er et legit treff for likesinnede personer som ønsker å møte hverandre i et sosialt miljø i virkeligheten. For alt vi vet kan flere av oss ha gått forbi hverandre på gaten!

Lenke til kommentar

For alt jeg vet kan dere jo faktisk være pedofile menn på 60 alle sammen. Hvem vet, kanskje Laland i dette øyeblikk gjør klar bilen fra 50-tallet, finner fram buksa med hull i lommene og kjøper inn godteri? Ifølge alle nettvettregler er det jo stooor sannsynlighet for det.

Ingen er de de gir seg ut for å være på nettet.

Lenke til kommentar
ååååå, jeg vil være med...

Desverre har jeg fått et "NEI" fra foreldra mine. Jaja, mine fjortis venner (lolidude, mokko + fler).

Dere får klare dere uten meg.

Du kan godt ta en telefon til foreldra mine TST, og forklare at dere rett og slett ikke er pedofile personer som er ute etter å gjøre syke ting med meg, slik min mor tror.

<- My name :ph34r:

Vel jeg har en innrømmelse å komme med før treffet.

Jeg er egentlig ikke en nøtt...

:o

Lenke til kommentar
For alt jeg vet kan dere jo faktisk være pedofile menn på 60 alle sammen. Hvem vet, kanskje Laland i dette øyeblikk gjør klar bilen fra 50-tallet, finner fram buksa med hull i lommene og kjøper inn godteri? Ifølge alle nettvettregler er det jo stooor sannsynlighet for det.

Ingen er de de gir seg ut for å være på nettet.

Jeg tror Laland i dette øyeblikket har på seg skinnbukse med hull bak i rompa (american pie brullypet, en av homsene) og legger opp en strategi i moderatorforumet sammen med de andre moderatorene og Snorre i spissen om hvordan de skal forgripe seg på deg Mokko.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Jeg hørte noe om at Snorre tar med kattepuser som du skal komme bak en busk å se på Mokko...

Nå ville ikke jeg vært redd for Snorre eller Laland. Jeg er redd for de med 3 bokstaver i nicket. Det er en farlig bande de der vettu.

Spørs om ikke Lakus drar i trådene faktisk! Ettersom han vant spillpakken måtte han gjøre noe tilbake for dem.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Både Snorre og jeg er ikke så skumle som man skulle tro. Litt maktdemonstrasjon på forumet er bare for å vise at noen passer på, i den ekte verden er vi like viktige alle mann!

Oh, and, Mokko, jeg heller ikke den veien. Beklager. Det er derfor det er viktig å se Ehtram på forumtreffet.. :p

Lenke til kommentar

Jeg kan ringe foreldrene dine, Paisley. Eller de kan ringe meg. Når de får høre fra en søt atten år gammel jente med en stemme som tilsier at hun er uskyldigheten selv verifisere hvor uskyldig dette treffet er må de nesten la deg dra. ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Turte ikke å stemme i juli, rett og slett fordi jeg virkelig ikke aner, selv om jeg kanskje kan få til noe - hvis det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...