Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg drar til Berlin den 6., så viss det er den 4. kan eg nok få det til. Eg er ikkje sikker på om eg skal dra får Flesland eller Gardemoen, men viss det er frå Gardemoen skal eg nok klare den 5. også, og så berre dra rett til Gardemoen dagen etter. Viss vi drar rett frå Flesland, så kan eg kanskje den 4..

Lenke til kommentar
Jeg tenkte at vi kunne lage en poll i testkategorien, i en tråd som har havnet langt nede.

Hvis noen har en slik, kan vi stemme der og håpe at ingen andre legger merke til det.

Testkategorien er jo spamme-mål nr1 :rolleyes:

Ellers har jeg Bursdag 5 Juli, så da kan jeg ikke.

Lenke til kommentar

Juli passer ikke for meg. Halve måneden er ferie, resten jobber jeg fra hytta langt fra Oslo. Blir litt kronglete å komme seg til Oslo for dette arrangementet, dessverre.

Men jeg skjønte ikke helt dette med å skjule en poll om alternative datoer i testkategorien? Hvorfor ikke ta det her, i denne tråden? Noe jeg har gått glipp av her?

Lenke til kommentar

ååååå, jeg vil være med...

Desverre har jeg fått et "NEI" fra foreldra mine. Jaja, mine fjortis venner (lolidude, mokko + fler).

Dere får klare dere uten meg.

Du kan godt ta en telefon til foreldra mine TST, og forklare at dere rett og slett ikke er pedofile personer som er ute etter å gjøre syke ting med meg, slik min mor tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...