Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva heller man mot her? Dagsarrangement i hovedstaden en helgedag i sommerferien?

For egen del blir det jobbing ca hver hverdag i det dere heldige SOBs kaller "sommerferien", og inni der en eller annen gang var det også planen å klemme inn en flytting. Derfor passer det best med en fredag eller helst lørdag for meg. Tar jo noen timer å komme seg inn til Tiggerstaden også, så lørdag er kanskje aller mest ønskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skl jobbe hverdag fra 7-14 hver dag de 2 første ukene. så da passer helger best for meg hvis vi ikke skviser det inn på ettermiddagen - hvis det blir i juni.

Lenke til kommentar

OK, jeg har gått gjennom PMene mine, og av de 17 som har svart på hvilke tidspunkter de kan komme på (4 har ikke svart enda), var det ti som kunne komme, og en som ikke kunne. Seks personer har skrevet at de kommer om de kan, og er derfor blanke. For øyeblikket virker 27/28. Juni som de beste dagene. Vi bestemmer ikke noe før vi får svar fra de fire nevnte.

Den ene personen var drugiS.

Lenke til kommentar

Auda. Hvis 27. og 28. juni er de dagene det passer best for de fleste, får jeg heller være med på neste forumtreff. Men som du sier, vi får vente til de 4 siste finner ut av når de kan.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Vi får se om vi får flyttet tidspunktet, men det avhenger fortsatt hva de resterende 4 svarer. Mokko var forresten den ene, og har svart at han ikke vet enda fordi familien ikke har bestemt når de skal feriere enda.

Og én ting, når jeg sa at det var 10 som kunne være med, regnet jeg også med en del som sa "Når som helst" eller "Nesten alle helger". Ethram var en av disse.

Lenke til kommentar

Eplefe har ikke anledning så tidlig hvertfall (så vidt jeg har forstått), og hvis Ehtram ikke har anledning da heller blir det kjipt for meg å skulle dra alene til Oslo og sitte alene på toget hver vei. Så det spørs om jeg blir med om det skjer så tidlig.

Lenke til kommentar
Eplefe har ikke anledning så tidlig hvertfall (så vidt jeg har forstått), og hvis Ehtram ikke har anledning da heller blir det kjipt for meg å skulle dra alene til Oslo og sitte alene på toget hver vei. Så det spørs om jeg blir med om det skjer så tidlig.

Du kan jo reise med meg! B) Viss du no gidd å reise med ein 14åring, da.

Eg kan den datoen, men no ser det jo ut til at det blir ein anna dato, da.

Lenke til kommentar

Forsåvidt så vet jeg ikke om jeg kan 27.og 28. Juni Fordi jeg ikke har fått vaktliste for de dagene enda men jeg regner med at det ordner seg på en eller annen måte. Når som helst i August september oktoberpasser fint for meg:-)

Men jeg får sikker ordna litt med vaktene og sånt sånn at det passer med forumtreff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...