Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger elsker jeg deg :love:

Det han dog ikke nevner er at du teller som èn person, og jeg teller som 199. Neida. Men kanskje det går an å få opp en poll med flere alternativer som "1-5. juni", "6-10.juni" osv helt ut til august? Alle burde kunne stemme på så mange datoer de vil, og man stemmer da på de datoene som fungerer for en selv, og lar de som ikke går stå blanke. Etter hvert som vi da ser hvilke som er friest kan man oppdatere pollen helt til man kommer frem til mer presise datoer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Og for at de som ikke deltar skal stemme, kan vi lage passord på tråden. De som vil være med etter det, kan sende pm til shampoo.

Lenke til kommentar

... Hvordan har du tenkt til å få til det?

Uansett håper jeg og tror at de som ikke har planer om å være med på treffet oppfører seg såpass at de ikke vil ødelegge for de som faktisk vil være med. Men vi er tross alt på Internett, så det er jo aldri sikkert. En ganske enkel (enklere etter min mening) er jo bare å spørre folket her om de er fornøyde med poll resultatene etterhvert som den går sin gang. Om det da har vært masse folk her og stemt random vil det jo synes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...