Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bowling koster jo rundt 100-200kr per pers :p

Selv er jeg helt for bowling. Megazone blir litt for mye å gjemme seg bort fra hverandre og "pewpew" for min smak.

Bowling er moro, og enda mer moro med flere. Enda bedre blir det når ikke alle er like gode.

Lenke til kommentar

Det beste hadde naturligvis vært å gjøre begge tingene. Men med mindre noen av oss vinner i lotto tviler jeg på at det vil skje. Bowling er en aktivitet som passer for å bli litt bedre kjent, ser for meg at Megazone passer bedre for folk som hare kjent hverandre i lengre tid. Så jeg stemmer bowling.

Lenke til kommentar

Bowling er billigere per time. Istedenfor at man må betale en 100-lapp for 15 minutter med litt laser og pewpew-morro kan man få hele en time med bowling-moro for samme prisen. Laserspillet foregår i et mørkt rom, og stealth er tingen. Generelt fungerer kommunikasjon dårlig mens man spiller laserspill. Bowling foregår dermed i omgivelser som passer langt bedre til kommunikasjon, også mens man spiller. Det er en langt mer sosial aktivitet. Laserspill spiller man for spillets del. Bowling kan man spille for å bli kjent med folk. Så jeg stemmer for Peppes og bowling, igjen.

Edit: Bowling er da ikke skummelt. Jeg eier ikke ferdigheter i bowling. Spiller det maks en gang i året, om ikke sjeldnere. Men moro er det alikevel. Om man ikke er så flink gjør ikke det noe. Man spiller jo ikke primært for å vinne, men for å ha det gøy.

Edit 2:

Da var det økonomiske aspektet mitt rundt treffet sikret. Jeg får penger til togbilletter hver vei. Jeg ser dog helst at Eplefe joiner om jeg skal tørre og dra til Oslo. Hun har ikke like mye penger. Så om noen kunne tenke seg å bidra med litt finansiell støtte kan det jo tenkes at hun får blitt med. Hvis vi blir mange nok trenger jo ikke være person å gi mer enn en 40 til 60 kroner eller noe. Kronerulling for the win, om det er mulig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg støtter gjerne med penger, men har ikke mulighet til å overføre til andre kontoer, men kontanter på treffet er null strees.

Lenke til kommentar

For dere som skal hit til Oslo så kan dette kanskje være et alternativ?

http://www.budgethotel.no/oslo/index.php

Det blir veldig billig om man er flere som faktisk går i lag og deler et flermans rom med separate senger.

Det er en mulighet i hvertfall om dere blir en natt eller to. Men det kan jo hende dere faktisk kjenner noen som bor her nede og som der ekan overnatte hos...

edit: jeg kan avse så mye som 200 kr når jeg får lønning og slikt. Forutsett at treffet er etter 10 juni.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Hotellet der så faktisk veldig greit ut. Hadde vært digg å tilbringe en dag ekstra i Oslo. Såklart bare hvis man hadde hatt noen å være med neste dag også. ^^ Sluppet å dra hjem igjen samme natt. Ikke at det er veldig stress, men å sove på toget er sjeldent deilig. Jeg tror dog det blir til at jeg tar nattoget hjem igjen. Holder nok med en dag.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vervet 3 stykker i går her, sa jeg skulle på et forum treff og de ville gjerne være med på det de også. Nå gjelder det å se om de melder fra seg her som jeg sa de måte om de skulle bli med, men hva har skjedd i avgjørelser siden lørdagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...