Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss nå ikke lage en masse regler. Folk følger normal folkeskikk, røyker der det er lov. Hvis noen ikke er så glad i å passivrøyke er jeg sikker på at det kan løses der og da. Det er ikke verre enn at de som røyker beveger seg bort fra den som ikke liker passivrøykingen. Jeg har tro nok på at folk greier å oppføre seg fornuftig, uten at vi skal lage en masse regler og retningslinjer for det. :)

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke når jeg kan og ikke kan, og jeg vil sannsynligvis ikke vite det på en stund. Det får heller bli at jeg "stikker innom" om jeg skulle se at datoen passer, jeg kan ikke slå noe fast nå. Men det hadde jo vært hyggelig om jeg og dere andre fjortisbrukere får det til. ;)

Lenke til kommentar

For min del passer det klart best den første uken i august. Hvordan ser august ut Shampoo? Mange som har anledning da? Hvis vi legger det langt frem i tid er det også lett for oss som kommer utenbys fra å bestille billige togbilletter. :)

Lenke til kommentar

Vi kom vel frem til at det er 18 års grense på paintball, og at det er færre som er over atten enn under. Men ingen kan jo hindre oss i å gå berserk med litt ekstra på innerlomma, sneipen i munnviken og med paintballutstyr midt på karl Johan. Iallefall i en liten stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...