Gå til innhold

Metal Gear Solid, Resident Evil PSone Classics

SimenB

Anbefalte innlegg

Virker som om det endelig skal bli mulig å kjøpe MGS på PSStore. Dette har jeg venta på lenge, da mitt eksemplar av spillet har knekt... Men nå kan jeg få kjøpt det, uten å være redd for at CDen skal knekke :)

Andre spill som kommer er Resident Evil: Director's Cut, Spec Ops: Covert Assault, Spec Ops: Ranger Elite og Tom Clancy's Rainbow Six

Metal Gear Solid, Resident Evil PSone Classics

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh...Kult ettersom disse har vært på JPPSN en stund(mener jeg). Men kommer ikke til å kjøpe dem ettersom jeg har MGS: Twin Snakes og RE: Remake på Gamecube (Wii). Og når da RE: Remake kommer på Wii så blir det skaffet også.

Håper det kommer et par Ps2 titler snart på PSN. Onimusha serien hadde vært snacks!

Lenke til kommentar
Man kan jo kjøpe ting fra USStore, så ser ikke helt problemet. Forskjellsbehandling har et jo vært hele tiden, ingenting nytt med det

Nei, men det er fortsatt håpløst.

det handler blant annet om avtaler. Men ser ikke at det er noe å klage over.. om du logger deg på US-kontoen eller EU-kontoen når du starter ps3en er jo skjit det samme vel ? :)

glad for at det kommer jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper at de venter med å legget til ps2 spill når salget synker og når det ikke er mer penger å hente på maskinen. Den selger fortsatt greit. Det er vel software teknologi som gjør det mulig med ps2 spill på ps store, så det er bare å vente på at ps2 blir erklær død! :)

Morsomt å se at gamle ps1 titler kommer på ps store. Jeg slang selv ut 400 for mgs 1 i god stand.

Slike klassikere skal man ha i hyllen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...