Bruker-163290 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg delte opp harddisken min på 250 gig til en på 50, der jeg installerte XP og en på 200gb. Jeg finner bare den på 50, de andre vises ikke i det hele tatt. Noen som har noen forslag til hva problemet kan være? Takk for svar:) Endret 21. mai 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Høyreklikk på min datamaskin - behandle, deretter går du til diskbehandling og høyreklikker på det utildelte volumet. Da skal du få opp valg om å formatere volumet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for det, funket imba! Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg delte opp harddisken min på 250 gig til en på 50, der jeg installerte XP og en på 200gb. Jeg finner bare den på 50, de andre vises ikke i det hele tatt. Noen som har noen forslag til hva problemet kan være? Takk for svar:) Fint at du fekk det løst. Eg har gjort det samme som deg på min hp laptop. Lagde ein partisjon på ca 6GB til å installa XP HOME. Så, til det store problem; Dataen starter på nytt og laster inn Xp. Ingen Vista å sjå. Rekna med at eg skulle få valg mellom XP og Vista på oppstart, men ikkje det nei... Så eg sletta partisjonen, startet pc på ny, "ingen operativsystem funnet" Tenker så at eg må legge Xp installasjonen på samme partisjon som vista for å få valg mellom dei på oppstart. Fekk 2 valg, enten WIN XP eller WIN XP...Hmm..... valg 2 funka ikkje, mangla ei fil så heite hal.dll. Har ikkje mista data, vista ligger innpå. så veit ikkje heilt kva eg skal gjere for å koma innpå vista igjen. Berre bruke XP davel, men planen var jo at eg kunne velge mellom begge. Nokon som har info innanfor dette? Edit:--- Brukte Recovery manager,var valg å sikkerhetkopiere alle filer, nice tenkte eg. Når det var komt til 100 % fekk eg beskjed om å sette inn usb stasjon. Koblet til ekstern HDD, men ingen respons så eg trykkte avbryt. Da startet den plutseleg å formatere! Og tilbake og avbryt knappen var grået ut. Så eg slo den av med ein gang. Gjekk inn på det samme, da var sikkerhetskopi av filer ikkje eit valg så eg tenkte at den hadde gjort det allikevel, og fortsette med formatering som einaste valg. Vel inn i vista fant eg fram til konfigurasjon av sikkerhetskopiering og gjennopretting; "det er ingen sikkerhetskopier tilgjengeleg på denne datamaskin".....Sei eg blei pissed off da!!! Og eg som barre ville ha xp itillegg til vista... Endret 4. juni 2009 av GandaRalph Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Dette er way beyond min kunnskap. Anbefaler å lage en tråd, siden denne allerede er løst. Mange med mye kunnskap her:) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå