Trener'n Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg leste denne artikkelen: http://www.treningsmagasinet.no/wip4/catsl....epl?id=430598#. Jeg har kjempetro på dette konseptet. Makan til lettvint og enkel, men samtidig uhyre effektiv trening. Lenke til kommentar
Nejat Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 tro meg, du trenger ikke sånne greier for å trene. skaff deg manualer og bruk kroppsvekta. ta pushups, franskpress, situps, skulderpress, knebøy og en eller annen ryggøvelse, and you're good to go:D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 En ganske bastant påstand, vil jeg si. Det er flere veier til Rom, og øvelsene du listet opp er ikke nok for å få en god nok allsidig styrke. Catslide skal heller ikke overta for vanlig styrketrening, men er et bra supplement til det, da det forbedrer støttemuskulatur som mange som trener styrke helt glemmer bort. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Enig med deg matsemann. Støtte muskulaturen må trenes opp, det er viktig for at kroppen skal holde seg i god stand. Lenke til kommentar
Trener'n Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Helt enig med de to over. Grunnmusklatur må trenes påriktig måte! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Skal på trening nå straks, trener med tau som er sykt tungt! Du har aldri tatt armhevinger skikkelig før du tar det i tau....det river godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå