Gå til innhold

Sniktitt: Iwimp – fremtidens mobile musikktjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å bli spennende. Programmer som Spotify er etter min mening den beste oppfinnelsen siden smøret, og når de begynner å krype over til mobiltelefoner er det simpelthen deilig og genialt. Eneste ankepunktet jeg kan se er at det drar jo rimelig mye strøm å skulle streame musikk og spille av musikken.

Lenke til kommentar
Gjest Steffen

Den iPhonen ser ekstremt liten ut :p Jeg sitter her med min nå, og jeg kan ikke fatte hvor stor min ser ut i forhold. Så nå kommer det to spørsmål: Espen, har du veldig store hender? eller så har du vært i møte med Steve Jobs, og fått lånt en iPhone Nano prototyp? Hehe. Men jeg tror vi går får nummer 1?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Lettvint konklusjon

Hei Journalisten; hva tjener artisten på dette?

Hva hjelper det om piratnedlastning minker om artisten ikke tjener penger?.

En plass i resonementet til dere skribenter går det helt galt.

No worries likevel, fordi dere er i samme båten, når folk kopierer d du har skrevet og bruker det i hytt og gevær.

Lenke til kommentar
Tjenesten kan minne om den svenske løsningen Spotify, der du kan velge mellom å tegne et abonnement, eller å få spillelista di avbrutt av reklameinnslag. Men den norske løsningen skiller seg på et par punkter. Blant annet er det svært enkelt å søke på musikk og å sette opp egne spillelister.

Vil du si at de to punktene er annet enn enkelt å utføre i Spotify? :) Ellers en god artikkel.

Lenke til kommentar
Gjest Eldar

Mener du at det er enkelre å lage spillelister i dette programmet enn i Spotify? Søke opp sanger i Spotify er jo heller ikke vanskelig.

Uansett, virker som Spotify mobil blir et bedre alternativ.

Her ser man at man kan også sync spillelister og spillemusikken offline. Dette er nødvendig f.eks i bil osv når man bevegerseg utenfor 3g dekning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...