Gå til innhold

Anmeldelse: inFamous


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god anmeldelse som alltid, Øystein! Hadde tenkt meg å kjøpe dette i lang tid, men var litt usikker på om det bare ville bli GTA med superkrefter. Skjønner nå at det ikke er det, det blir et sikkert kjøp nå!

 

Liker spesielt hvordan kreftene er svake i starten og utvikler seg senere. Hvis man starter som utrolig sterk blir det ofte kjedelig i lengden, men hvis man starter svakt og synes det er kult, holder det seg morsomt om man stadig blir sterkere og har noe å strekke seg etter.

Lenke til kommentar

Jeg hatet demoen ihvertfall, kommer ikke til å spille dette. Sikkert bare jeg som har vokst fra slike spill men jeg fant ikke noe som var bra med spillet. Dårlig grafikk, dårlig gameplay, elendig konsept. (Myndighetene eksperimenterer, resulterer at du blir en elektrisk superhelt) hmf nei takk! GTA med superkrefter kunne vært dritkult hadde dem ikke tatt ibruk så sinnsykt mye barnslige effekter. Gjort det litt mer filmatisk så kunne det blitt sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Jeg hatet demoen ihvertfall, kommer ikke til å spille dette. Sikkert bare jeg som har vokst fra slike spill men jeg fant ikke noe som var bra med spillet. Dårlig grafikk, dårlig gameplay, elendig konsept. (Myndighetene eksperimenterer, resulterer at du blir en elektrisk superhelt) hmf nei takk! GTA med superkrefter kunne vært dritkult hadde dem ikke tatt ibruk så sinnsykt mye barnslige effekter. Gjort det litt mer filmatisk så kunne det blitt sinnsykt bra.

 

Hvor har du dette fra? Man vet ikke hvorfor bomben sprengte, byen ble bare utestengt fra omverdnen om det er det du mener. Grafikk er aldri det helt store i open world spill. Gameplayet var jo morro, det er GTA med superkrefter.

 

Når det gjelder anmeldelsen synes jeg den var veldig bra, merket ikke så mye problemer med controls i demoen, men skjønner helt klart hva du mener. Fra anmeldelsen kan det virke som om spillet hadde tjent på enda litt mer polish.

 

Gleder meg stort til spillet og det er fint å få bekreftet at historien engasjerer og at utforskingen er morsom, det var det jeg håpet på.

Lenke til kommentar

Likte denne omtalen veldig godt, inFamous virker helt i min gate. Det eneste jeg stiller meg skeptisk til, er at hovedpersonen "auto-grabber" gjenstander, samt det med at det i realiteten ikke finnes noen nyanser utover god/ond. Det føyer seg helt klart inn i rekken av spill som med tiden kan fremprovosere et kjøp av PS3, sammen med Uncharted, Killzone 2...

 

...og Lair, selvsagt. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...