Joachim_F Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Om du er lei av sterke menn i spandex, er lynmannen Cole klar for å ta over. Les mer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gleder meg til dette, etter demoen å dømme var det utrolig gøy med kreftene. Når det kommer til fiende folk, "Reavers" så syntes jeg de ble litt uinteressante i lengden. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gleder meg, og dette var en god anmeldelse! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er vell på tide at jeg prøver demoen, høres lovende ut! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Veldig god anmeldelse som alltid, Øystein! Hadde tenkt meg å kjøpe dette i lang tid, men var litt usikker på om det bare ville bli GTA med superkrefter. Skjønner nå at det ikke er det, det blir et sikkert kjøp nå! Liker spesielt hvordan kreftene er svake i starten og utvikler seg senere. Hvis man starter som utrolig sterk blir det ofte kjedelig i lengden, men hvis man starter svakt og synes det er kult, holder det seg morsomt om man stadig blir sterkere og har noe å strekke seg etter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jepp, flott anmeldese. Har forhåndsbestillt det selv om demoen ikke var superbra. Men gleder meg uansett til det kommer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Enda en bra anmeldelse og artig å lese, som alltid:) Jeg har vært mye frem og tilbake på denne tittelen, og vært meget skeptisk, men etter hva jeg har sett å lest i det siste og trailere har overbevist meg mer og mer. gleder meg til en demo på psn! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hatet demoen ihvertfall, kommer ikke til å spille dette. Sikkert bare jeg som har vokst fra slike spill men jeg fant ikke noe som var bra med spillet. Dårlig grafikk, dårlig gameplay, elendig konsept. (Myndighetene eksperimenterer, resulterer at du blir en elektrisk superhelt) hmf nei takk! GTA med superkrefter kunne vært dritkult hadde dem ikke tatt ibruk så sinnsykt mye barnslige effekter. Gjort det litt mer filmatisk så kunne det blitt sinnsykt bra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Regna med at du ville si noe sånt, Avean, men så man man ikke alltid dømme ut ifra en demo heller. Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hatet demoen ihvertfall, kommer ikke til å spille dette. Sikkert bare jeg som har vokst fra slike spill men jeg fant ikke noe som var bra med spillet. Dårlig grafikk, dårlig gameplay, elendig konsept. (Myndighetene eksperimenterer, resulterer at du blir en elektrisk superhelt) hmf nei takk! GTA med superkrefter kunne vært dritkult hadde dem ikke tatt ibruk så sinnsykt mye barnslige effekter. Gjort det litt mer filmatisk så kunne det blitt sinnsykt bra. Hvor har du dette fra? Man vet ikke hvorfor bomben sprengte, byen ble bare utestengt fra omverdnen om det er det du mener. Grafikk er aldri det helt store i open world spill. Gameplayet var jo morro, det er GTA med superkrefter. Når det gjelder anmeldelsen synes jeg den var veldig bra, merket ikke så mye problemer med controls i demoen, men skjønner helt klart hva du mener. Fra anmeldelsen kan det virke som om spillet hadde tjent på enda litt mer polish. Gleder meg stort til spillet og det er fint å få bekreftet at historien engasjerer og at utforskingen er morsom, det var det jeg håpet på. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Veldig god omtale, som forventet fra den kanten Dette virker som eit veldig solid spill utifra omtalene ihvertfall, men demoen appelerte såpass lite til meg at dette lar eg glatt passere. For fans av sjangeren er nok dette en perle. Endret 20. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Likte denne omtalen veldig godt, inFamous virker helt i min gate. Det eneste jeg stiller meg skeptisk til, er at hovedpersonen "auto-grabber" gjenstander, samt det med at det i realiteten ikke finnes noen nyanser utover god/ond. Det føyer seg helt klart inn i rekken av spill som med tiden kan fremprovosere et kjøp av PS3, sammen med Uncharted, Killzone 2... ...og Lair, selvsagt. :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 God anmeldelse. En blanding av Assassin's Creed, Crackdown og Dark Sector MÅ bli bra. Absolutt en tittel som skal kjøpes når en PS3 kommer i hus. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Virker svært tøft dette. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Imponerende GT karakter. Skulle virkelig ønske at jeg hadde en ps3 nå, for dette spillet ser kult ut. Får håpe noen kompiser plukker det opp. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Imponerende GT karakter. Skulle virkelig ønske at jeg hadde en ps3 nå, for dette spillet ser kult ut. Får håpe noen kompiser plukker det opp. Så er det jo fullt mulig å plukke opp en PS3 også da Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Joda, men da må jeg plukke opp en tv også. Det er der problemet ligger Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Absolutt en tittel som skal kjøpes når en PS3 kommer i hus. Du har en del spilling å gjøre når den tid kommer du da Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Testet demoen i går, så gjennom reviews på ign og gametrailers i tillegg til å lese denne, god artikkel btw. Dette blir et absolutt kjøp! I mellomtiden får en kose seg med Bionic Commando Lenke til kommentar
Stefflus_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kjøpte detta på fredag. Kjempe artig spill. har sloss med 4 kamerater om det hele helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå