Mudkip___ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Begynte å kjøpe inn PS2 spill for litt siden, og skaffet selve konsollen i dag. Og nå har jeg et luksus problem, på en måte Har både Ico, og shadow of Colossus. men hvilket spill er egentlig det første i den serien? Skal jeg begynne først med Ico, eller collosus? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ico kom ut i starten av 2002 Shadow of colossus kom ut i starten av 2006. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Begynte å kjøpe inn PS2 spill for litt siden, og skaffet selve konsollen i dag. Og nå har jeg et luksus problem, på en måte Har både Ico, og shadow of Colossus. men hvilket spill er egentlig det første i den serien? Skal jeg begynne først med Ico, eller collosus? Ico er det første. Ellers er det egentlig 2 forskjellige spill som Team Ico står bak, så tror ikke det har noe å si hva du spiller først. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Spillene foregår i samme univers, og SotC fungerer egentlig som en forgjenger til ICO. Så eg ville ha fullført SotC først Endret 20. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 spilte litt shadow nå, men skjønte ikke helt greia? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Bruk sverdet ditt for å reflektere lyset slik at det dannes en stråle som vil guide deg mot ditt neste mål. Det er såpass enkelt, fell den en ene kolossen etter den andre. Endret 20. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå