fluxie Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har nå gått vekk fra mine y koblinger, og satt CPU --> GPU , da sank tempraturen på cpuen med omtrent 11*C, så nå kjører den fint og satbilt på 34 grader Dette er i sommersola Vanntanken står nemmelig i et skur som blir veldig hett Tenkte dette bare som en liten info Ha en fortsatt god sommer -- fluxie Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 fikk du en tilsvarende temp. økning på GPU da eller? burde kansje tatt med hvor mye den økte :wink: Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 får nok ikke det....vannet øker kun med 1 grad eller.no Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 Tenkte dette bare som en liten info Ha en fortsatt god sommer -- fluxie Det er ikke overraskende, og vi takker så mye for infoen. Fortsatt god sommer Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 18. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er veldig skeptisk til denne infoen... 11C er svært mye for den lille operasjonen din. :-? Tror at det er andre ting som senket temperaturen din... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er veldig skeptisk til denne infoen...11C er svært mye for den lille operasjonen din. :-? Tror at det er andre ting som senket temperaturen din... Jeg tenkte ikke så mye over det. Men når du sier det, så hørtes det jo litt mye ut ja. Men vi kan vel ganske trygt konkludere med at det ble bedre :-? Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2003 kan sikkert være at det er andre ting, men nå virker det i vertfall mye bedre.... -- fluxie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå