Joachim_F Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Et av tidenes beste eventyrspill kommer til Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 MORO! Spesielt om det kommer med oppgradert grafikk, i form av Monkey Island 3-stil Bare ikke er snakk om en 3D-remake tror jeg dette er et må-ha for min del Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Høres bra ut, elsker de gamle Monkey Island spillene :rolleyes: Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tøft! Lurer på om Lucasarts har noe med dette å gjøre, og om det i så fall betyr at de vurderer å gjøre noe mer med Monkey Island serien? Er nok antageligvis ikke det.kjenner jeg Lucasarts rett. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva i svarte?! Dette kan jo være store nyheter! Bare de ikke hopper på 3d-toget..... Det må i verstefall være mer likt som A vampire Story. Den stilen fungerte faktisk veldig godt, selv om det var i 3d. Kanskje mest fordi det var pek og klikk og ikke sånn som i Monkey Island 4. Det var massive FAIL altså.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg må inrømme at i utgangspunktet er jeg ikke så glad i denne typen spill. Men dette skal jeg uansett ha. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har kun spillt og gjennomført nr.3 i rekke opptil flere ganger, så denne her skal eg definitvt sjekke ut når tiden kommer for det Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Beste nyhet på år og dag! Mulig jeg er blind, men er det download via Live eller spill i buikk? Aner vi konturene av MI5? Gjøre massene klare for Guybrush og LeChuck? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Most interesting. Mulig Telltale Games skal lage en episodebasert greie av MI. Jeg tviler om MI passer episodeformatet så bra. Jeg vil ha et langt og godt MI-spill! Det beste hadde vært om Lucas Arts endelig innser hvilke spill som bygde opp firmaet og satser på de gamle seriene igjen. Hent inn Ron Gilbert og Tom Schafer igjen! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 endelig! Har ventet på dette, selv om jeg aldri har spilt gjennom de andre monkey island spillene! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 JAAAAA! En av mine favorittspill, dette blir et fantastisk gjensyn! Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det begynner å bli noen år siden nå ja, og jeg håper da inderlig at de ikke ødelegger hele sjarmen med ny grafikk. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette er jo bare fantastisk. Personlig håper jeg at det ikke klusses for mye med spillet da mye av sjarmen og nostalgien ligger i blant annet grafikken. Spiller det under scumm-vm av og til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Flott! Kult om det kommer i oppgradert grafikk og HD også, som Street Fighter 2 remaken. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Glem LeChuck, glem Guybrush! Vi må ha mer av dette: Håper vilt på at det skal bli en gjentagelse av 2'eren eller 3'eren. 1'eren var god den også, men jeg spilte de to siste mye mer (4'eren tells ikke, makan til makkverk). Humoren i disse spillene har vært bunn solid! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Glem LeChuck, glem Guybrush! Vi må ha mer av dette: Håper vilt på at det skal bli en gjentagelse av 2'eren eller 3'eren. 1'eren var god den også, men jeg spilte de to siste mye mer (4'eren tells ikke, makan til makkverk). Humoren i disse spillene har vært bunn solid! Gleder meg som en unge! http://www.youtube.com/watch?v=AawQvD8L_h4 Denne sangen er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Denne nyheten er jo intet annet en orgasmisk. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dette kan nok bli morsomt. Nå har ikke jeg Xbox 360 men jeg har lurt på om jeg skal skaffe meg en. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://www.shacknews.com/onearticle.x/58892 http://www.telltalegames.com/monkeyisland/gallery Telltale lager en serie nye spill, og de kommer til PC! eeh... Jeg liker Sam & Max spillene deres, men jeg er litt skeptisk til dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå