Gå til innhold

Treningsmagasinet.no tar i bruk Innlegg.no

Anbefalte innlegg

Treningsmagasinet.no tar i dag i bruk Innlegg.no som diskusjonsplattform for sine artikkeldiskusjoner.

Det betyr at alle artikler som opprettes på Treningsmagasinet.no automatisk får en egen tråd i kategorien "Diskutér artikler (Treningsmagasinet.no)".

Ta vel i mot de nye sports- og treningsentusiastene, og bidra gjerne i diskusjonene selv. Her vil det florere av gode treningstips!

EDIT: Treningsmagasinet.no drives av SportMedia. Både SportMedia og Mediehuset Digital eies 100% av A-pressen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Er ikke så sikker om det blir en veldig aktiv del, men fin er det iallefall

Edit: Leste feil, treningsartikler er fint!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det synes jeg også.

En annen ting, finnes det noen (personlige) muligheter til å velge hvor de enkelte forumene skal være plassert i forhold til hverandre.

Jeg vil nemlig ha Spill delen øverst, deretter annet og så alt det andre.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å sortere dette med egne innstillinger dessverre. Derfor må vi velge en rekkefølge som er hensiktsmessig ut ifra lesernes ønsker, og jeg ser jo at ønskene her er litt forskjellig :-)

Gi oss litt tid til å finne en god løsning på dette. Vi la ut kategorien tidligere i dag, men det betyr ikke at vi lukker øynene og sier oss ferdig med arbeidet. Jeg har lyst til å flytte Trenings-forumet høyere opp, men la meg sjekke det ut med flere før vi gjør noe. Det er ikke noe gunstig at vi flytter for mye frem og tilbake heller :-)

Lenke til kommentar
Kulturkollisjon? :p

Jeg trener 6 ganger i uken, og spiller mye spill, så er ikke så stor krasj. :p

Jeg synes treningsmagasinet.no burde profilere forumet litt bedre på forsiden. Legge inn "Forum" i toppmenyen eller noe slikt. Faktisk finner jeg ingen direktelink til forumet.

Lenke til kommentar

Bedre profiler kommer etterhvert. Vi starter implementeringen forsiktig, og så tilpasser vi det slik at det blir best mulig over de neste ukene.

Håper virkelig det blir mye kommentarer på artiklene, for jeg tror det er den beste måten å vise de treningsfrelste hva forumet ellers kan by på.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...