Gå til innhold

ødelagt cpu

§enc3r

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte meg ny pc for en tid siden med en Pentium 4 2.66 ghz. Etter en stund kjøpte jeg meg en Zalman-CNPS7000CU kjøler fordi den første røk. Men etter jeg instalerte ble hele pc'en klikk, og nå nekter ned å starte(jeg har alderi overklokket eller noe annet slik). Da jeg instalerte kjøleren brukte jeg antistatisk armbånd og alt gikk helt prikkfritt(brukte litt mye kjølepasta men det skal da ikke ha noe å si?). Hvis det det virkelig er cpu'en som er ødelagt, finnes det noen garanti på en slik?

Eller blir jeg bare nødt til å kjøpe en ny en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Zalman CNPS6000-AlCu og xp1800+@2000+ - funker fett denne vifta..

Antistatisk armbånd? Da trenger du neppe bekymre deg for strøm-skader. Jeg brukte ingenting (bortsett fra å ta ut kontaktene og være borti strømforsyningen først) mista et skruhjern nedi hovedkortet og sånt, men har aldri hatt noe problemer med sånt egentlig.

Om CPU'en ble ødelagt 'av seg selv' får du sikkert en ny. Hvor kjøpte du den? Vet en venn som svidde prosessoren (starta maskina uten vifte :lol: ) når han monterte pcen, og fikk ny prosessor med en gang - gratis. Og jeg har fått nytt hovedkort fra multicom med en gang det sa takk for seg. Undersøk der du kjøpte ihvertfall. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...