Elin Wiesener Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 De nyeste ryktene sier at neste Iphone skal lanseres den 17. juli i USA med OLED-skjerm og lysende logo. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Når er det Apple har pressekonferansen hvor de annonserer de nye iPodene/iPhonene? Håper de kommer med noe virkelig revolusjonerende - de kan ikke bruke telefonen fra 2007 i enda et år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Juli!? Jeg som vil ha en iPhone fortest mulig Apple gjør det ikke lett for meg å bestemme meg om jeg skal kjøpe eller vene. Men som jeg har sagt tidligere så har jeg jo egentlig bestemt meg for å kjøpe iPhone nå så fort som mulig, og om da den neste versjonen vil være betydelig bedre til en pris som er noenlunde den samme vil jeg vurdere å videreføre abonnentet mitt og plukke opp den nye telefonen billig. Laland: Starten av Juni er det jeg har hørt, så jeg venter iallefall til da og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest Svein Johansen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke innebygd FM radio, men FM sender, slik at man kan streame musikk til bil. Lenke til kommentar
Gjest Bjarne Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror Elin har misforstått litt jeg.. WWDC er ikke en mobiloperatør men Worldwide Developers Conference som Apple holder 8 til 12 juni i San Francisco, hvor telefonen mest sannsynlig vil blir presentert. Lenke til kommentar
Gjest Thomas Eriksen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg forstår ikke hvorfor de gidder å lage en FM-sender og samtidig dropper FM-radio. En FM-radio tar jo ikke akkurat mye plass når du allerede har batteri, forsterker, og all annen infrastruktur i en slik spiller. Ikke er det kostbar teknologi heller... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selv er jeg iallefall gladere for en FM sender enn en FM mottaker, søkt som det kanskje høres ut. Ingen fler stunder hvor du ikke har noe å høre på i bilen. Lenke til kommentar
Gjest FMMMM Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Såvidt meg bekjent må man ha konsesjon for å bruke FM-sender i Norge og en rekke land. Det blir vel ingen hit hos myndighetene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det var for lenge siden, er fullt tillatt å kjøpe og selge radiosendere idag. Såfremt at styrken er under ett fastsatt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg