mcgroven Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Oppfølgeren til Shadow of the Colossus kan være avslørt. Les mer Lenke til kommentar
fgfds Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 teit musikken var falsk, det var jo det beste med hele traileren:U Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er dette liksom kunst i spillform? Kan ikke forestille meg at dette er morsomt å spille iaffal. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes definitivt at det så ut til å ha potensiale! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg syntes den videosnutten rett og slett var litt rørende på en måte... hvis dette er ekte, så trur jeg det blir et godt spill, synd jeg ikke har PS3 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 teit musikken var falsk, det var jo det beste med hele traileren:U Musikken er nok det siste man trenger å bekymre seg for i den endelige versjonen, dersom spillet legger seg i samme kaliber som SotC Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 En oppfølger til Shadow of the Colossus hadde vært utroooooolig kult, men da hadde jeg forventet veldig mye mer enn dette. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Personlig likte eg det eg såg. Virker som man blir sterkt knyttet til dette dyret underveis, slik som hesten Agro i SotC dersom dette viser seg å vere en mock-up video(ein sykt god en i sådan tilfelle) skal ihvertfall de som står bak ha skryt i det minste. Den visuelle stilen fra de foregående spillene står sterkt i dette klippet syns eg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det dyret, og omgivelsene, så veldig bra ut. Ble spesielt imponert over fjærene til dyret. Han ungen derimot, han bleknet i forhol med den ekstremt flate huden. Var ingen detaljerte teksturer på han whatsoever. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) En bruker på N4g skreiv dette ; I feel i should give some credit to a guy who told me about this trailer.yet, i doubted him back then. "162 days 8 hours ago | By: J-Train | Block Project Trico hey, i was lucky enough to see the team ico trailer in september, i work for playstation in australia. ive told a few on this site. here is what i saw: the trailer starts by showing a pit with a large chain leading into a cave. the chain shakes! you see the creature's eye. they give the impression it is some monster. then you see a little boy running scared. he runs onto a ledge and falls off grabbing with his hands. he dangles there....the creature comes through a large openening out onto the ledge. it is revealed to be a quite nice looking dog/cat like creature. it picks him up and puts him up to safety............they show some gameplay footage of the boy and the creature fighting knights and running away etc. at the end they show the creature lying down with the boy cuddling up to it. its quite sad though cause the creature has many spears stuck in it. trailer ends. audience were all sad." Just goes to show..always trust random strangers on the internet But kudos to Sev for getting us the trailer.Seems like an interesting concept and i can think of none better to pull it off than Team ICO. Kan selvfølgelig vere vrøvl, men er det hold i dette kan det dreie seg om en veldig gammel build. Endret 20. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Traileren ser helt PS3-stueren ut i . Jeg liker stilen. Litt mer Miyazaki enn SotC. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk skikkelig lyst på dette spillet nå :unsure: Dette putter jeg i min *hold øye med disse spillene* lista mi ^_^ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Virker veldig interresant, tror det kan bli kult med dette dyret i en gameplay sammenheng, bruke det til å komme deg rundt, beskytte det osv. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Synes det ser herlig ut. Nå må jeg snart ta meg sammen og fullføre Ico. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Den holder ikke Playstation 3 standard grafikk? W00t. Aldri sett noe så bra før jeg :o Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Virker veldig interresant, tror det kan bli kult med dette dyret i en gameplay sammenheng, bruke det til å komme deg rundt, beskytte det osv.Å fuck nei. Beskyttelsesoppdrag er det verste jeg veit, spesielt hvis AI-en ikke er i verdensklasse. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tar dette med en klype salt. Traileren kan også være fra et tidlig stadie i utviklingen og mye kan skje og forandre seg. Uansett, så ser det fantastisk ut grafikkmessig! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det blir vel feil å kalle den for en oppfølger? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja vi veit jo ikkje når dette spille foregår, kun at det befinner seg i samme universet. SotC er jo satt i ein setting før ICO, så skal bli spennende å se når dette spillet befinner seg i rekkefølgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå