Gå til innhold

Anmeldelse: Plants vs. Zombies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt PopCap tar i blir visst til gull...

Dem har et par gode spill som f.eks Peggle da. :D

Plants Vs. Zombies er heller ikke så galt, men det hadde ikke mer enn ca. 4 timer holdbarhet for min del. Det ble litt for repeterende etterhvert, selv om man får nye planter hele tiden. Jeg har kanskje spilt litt for mye Tower Defense spill, så jeg savnet i grunn labyrintene. :)

Lenke til kommentar
Dere burde lage en "OS X"-plattform kategori siden dette spillet funker like bra på Mac, samt bytte navn på PC-kategorien til WIN.

Spillet er forøvrig supert!

Nå er ikke MACs bibliotek for spill spesielt stort. - Tåpelig å whine over at alle spillene blir testet i windows?

Lenke til kommentar
Dere burde lage en "OS X"-plattform kategori siden dette spillet funker like bra på Mac, samt bytte navn på PC-kategorien til WIN.

Spillet er forøvrig supert!

Nå er ikke MACs bibliotek for spill spesielt stort. - Tåpelig å whine over at alle spillene blir testet i windows?

Det var et forslag til en relativt enkel endring som ville gjøre gamer.no bedre. Tenkte dette var en mulighet for Gamer.no til å gjøre noe som ikke så mange andre gjør siden de begynner litt på nytt. Mac sitt spillbibliotek er heller ikke så lite at det ikke eksisterer og det kan se lyst ut for fremtiden siden OpenGL ser ut til å kunne få en slags rennesanse siden det er brukt i PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...