Gå til innhold

Team ICO`s prosjekt TRICO avslørt!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel alltid litt stas når et spill kun kommer til en konsoll, samtidig er det ræva. Jeg syntes fortsatt det er litt småfett med Lost odyssey til kun 360, men misunner ps3 på langt flere titler, ff13versus, lbp, ico spillet :p

Har faktisk ikke sjikkelig spillt et ico spill enda. Må kanskje fortsette på SoTC...

 

wooow, for en trailer

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så kult når et spill kun blir utgitt på en konsoll? :)

Kult rett og slett for at dem kan konsentrere seg mer om akkurat den maskinen. Også er det kanskje en fordel med ekslusiver. For hadde alle spill hvert multiplattform hadde jo alle kjøpt PS3

=D

 

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Slike ting som det her er bare ufattelig unikt og sjarmerende på mange måter:) gleder meg til mer info.

 

Grunnen til at det er kjekt med ekslusiver er vel at du føler utgiverne av konsollen gir deg noe spesielt tilbake for pengene du har investert, ihvertfall for min del=) gir deg tilbake for 599 riktignok!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prosjekt Trico er ikke offisielt, og heller ikke bekreftet. Men uansett så ser det lovendes ut at de lever opp til rykte deres. Håper på at dette blir like magisk som ICO og Shadow of the Colossus. Likte filmen! :)

Endret av quez
Lenke til kommentar
Prosjekt Trico er ikke offisielt, og heller ikke bekreftet. Men uansett så ser det lovendes ut at de lever opp til rykte deres. Håper på at dette blir like magisk som ICO og Shadow of the Colossus. Likte filmen! :)

 

Det må da være offisielt når brukeren: Playstation, laster opp traileren på Youtube?

Lenke til kommentar
Prosjekt Trico er ikke offisielt, og heller ikke bekreftet. Men uansett så ser det lovendes ut at de lever opp til rykte deres. Håper på at dette blir like magisk som ICO og Shadow of the Colossus. Likte filmen! :)

 

Det må da være offisielt når brukeren: Playstation, laster opp traileren på Youtube?

Nå er ikke Playstation Lifestyle en offisiell playstation side.

Lenke til kommentar
Skjul
Jeg trur nok man blir veldig glad i den hund/rev/fugl greia der.. men det er jo typisk at den dør på slutten..
Jeg hater når dyra dør.. sånn som på fable 2. men riktignok så har du jo sjansen til og få den bikkja tilbake da..

Takk skal du ha. Det er hyggelig at vi som har spart Fable II til sommerferien grunnet tidsklemme, vet litt mer om hva vi går til... Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...