oya Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei... Trenger en shoutbox til siden min, men finner ingen bra som passer mitt behov (har ikke letet for mye - men spørr her i tilfelle noen vet om en bra). Her er mine krav: - Skal ikke ha noe Iframe (skal bruke phpinclude) - Når noen skriver noe inn i den skal det legges inn uten at brukeren får noe side opp som forteller at meldingen er lagt inn - Vil at brukeren skal komme direkte til siden shoutboxen var på. - Helst burde det være en liten begrensing på hvor mange meldinger man kan legge inn innen et tidsrom. - Må også kunne bestemme hvor mange poster som skal vises (+ en link til eldre poster) - Begrensing på hvor lang en melding kan være. Åj, det ble mange krav...jaja...Noen som vet om en slik shoutbox? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 skriv din egen. Enig! Alt for mye slappe folk her inne. Folkens! DET ER LOV Å TENKE SJÆL! Lenke til kommentar
oya Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Kan så og si ingenting php...Eneste er at jeg skjønner en del å klarer å redigere.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hva med å kjøpe en bok om temaet? Lære litt PHP. Bli litt mer nerdete som oss "tøffe gutta" Lenke til kommentar
oya Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Hva med å kjøpe en bok om temaet? Lære litt PHP. Bli litt mer nerdete som oss "tøffe gutta" Har en bok....Må bare prioritere litt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det der er så enkelt du lager det på en ettermiddag om du har linje for litt google search og kan titte litt i ei nybegynner bok. Helt uten forkunskaper. tro meg.. Basic ting er lettere enn hva mange trur. Når du har laget det er du hekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå