Gå til innhold

Verdens lengste historie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle sette alt sammen for å se hvordan det var ^_^

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En gang for lenge siden, hadde kongen en plan om og ta Og/å-reglene med kongeriket tilbake igjen, men lite visste han om halvbrorens forbannelse som låg langt borti der som var blått som Ktulus røde bok av morderfulle rare skapninger som fikk lynet til og dale og fikk Odin til å føle seg litt kvalm.

Dette førte til at Odins tremenning, som heter Kurt ble veldig sprø og gikk gal.

Han tok en sving rundt hjørnet og der møtte han ei hore som hadde ekstremt mye hår under haka. Hun sa: har du lyst til å ta min mann i navlen? Kurt ville gjerne det, men da han skulle til å bli ta geita inn grotta til Osama (ikke akkurat verdens mest grammatiske korrekte setning) kjente han noe som kravlet i buksene. Han kjente en trang til å steke en fugl. Dessverre så ville ikke den dumme fuglen ligge. Den fløy brennende av gårde mot ukjente land, måtte ein vite. I mellomtiden bæsjet han i hodet til mange folk som gikk på slottet til kongen av Brynjulfs som var en slave av gamlefar.

Gamlefar storkoste seg med den lille skitne jenta si. Han dro til sengs med jenta. Etter hvert som de moret seg og rullet rundt, dro jenta fram et analt leketøy som var formet som Jesus Kristus, men da tok Gud aksjon. Han hindret den store gamlefaren i å ta på sin merkverdige øreflipp. Et tordenbrak hørtes utenfor og en mørk mann i latex-tights fløy inn vinduet. Han slo på en lyktestolpe med en kul hammer. Lyktestolpe fikk ben og gikk hjem. Deretter sa han ”Jeg er kåt”. Da plutselig kom fartsvinduet til en kåt, full dame. Hun hadde svære pupper. Hun tok han på tissen. Det var fantastisk. Nå syntes han at det gjorde vondt, så han tok en kniv og fortalte dama at hun var satans feit og hun burde suge han på fingeren. Da begynte hun å suge ham på skinkelåra som var dekket av mange rare alger. Han tok først to steg fram og ti tilbake og tre til venstre, men nå ble han plutselig naken. Han tittet ned på tåneglen sin, der så han tusener av ninjaer. Ninjaene hadde onde krefter som ga ham klyster i den visemannens hule. Ninjaene angrep ham mens han sov i den nye låven som var svær, fin og større enn det Jesus kunne bygge. Låven kalte han ”Her knuller sauene” og folk sydde denne låven siden det kom rare lyder fra den. Etter hvert som årene gikk vokste prydbusken hans som het Prydbusken 2 opp til en forferdelig idiotisk busk som han aldri hadde hatt lyst til å ødelegge med øksa si, men han hadde en rosa dildo som han putta veldig langt oppi det lille skapet. Neste dag tok han veien fatt og begynte på plystringen sin som var meget høylytt. Han ble bestjålet sin rosa dildo og en grønn busemann med god aroma og en safe full av penger og diamanter, men tyvene fikk den rosa dildoen langt oppi ræva. De hylte: ”Ah! Ah! Deilig!” før de tok bæsjen i tissen. Å (Og?) Vaenas dreit seg ut på bæsjen i tissen. Stemningen oste av rødt sæd som smakte råtten tomat, men det var ingenting. Mr. T løp vekk fra Innlegg.no og puttet den langt inni rumpa! En mann iført en rosa kåpe kom inn døren og sa ”YO GHURT (yoghurt, ny person overtok) ER GODT!!!”. Så kom Laland plutselig på at nesen hans var bifil, så nesen likte både høyre nesebor og venstre øre. Men hans høyre øre ble veldig sjalu fordi bananen tok middagen hans, som Laland egentlig ville ha med til Nostalgic til middag. Så kom HCG og krasjet middagen. Han slo ned HCG og smilte til Nostalgic. Han slo ned Oslo72. En slåsskamp brøt ut mellom disse og blod og gørr flagret rundt ,mens kong Harald spilte L4D og tuklet litt med bruksanvisningen for å se hvordan man kastet sånn pipebomb inn i trynet på gamlekameratene sine. De fikk game over men penisen sto i en vestlandslefse med ketchup og sennep på en lav liten og en stor mann som ville løpe til huttemeg tu. Men så spurte hans seg selv, hva om jeg egentlig er en jævel som spiller heftige, fjessmeltende soloer på en gammel CD-spiller som ikke liker meg? Men hva skal jeg gjøre nå? ”Jeg tror at jeg skal gjøre det alle burde gjøre, nemlig å spise utrolig mye slik at han kunne miste litt stress nå som han er så feit at han lager et stort matfat. (Sitatet sluttet visst aldri, men men..) Oppi har han alt mulig rart så det spruter i alle mulige retninger. Det begynte plutselig å regne så han fant seg en paraply som han tok under armen. Så kom Jesus og spurte ham om han ville spise en løk, men da sa han: Eg eter bare ekle, runde vedkubber blandet med sirup og hvetemel og drikker bare cola med millionvis sukkerbiter og litt vodka, men han kunne ikke se hva mor gjorde med vodkaen hans. I mellomtiden var bollene i ovnen og far var ute og gikk en tur til byen for å bestille en boks med noe veldig rart og fregnete som han skulle bruke til et massivt og kjempedigert eksperiment med tre kuler som han førte inn i baken på en polert totempåle. Totempålen delte seg i sekshundreogsyttysyvkommatre biter og danset heftig med hun som var bedre kjent som Wenche Andresens veninne og da en dverg kom inn hoppet Andresens venninne opp i taket og hengte seg etter håret å taklampa. Det førte til at hun fikk en åpenbarelse av de grader at hun bare falt død om. Dvergen stod bare og måpte da han så som skjulte seg under skjegget til den historiske giganten. Det var et forvokst ansikt som han hadde plassert på en majestetisk pedestal som var 2 meter høy og som strålte fargerike lys. Denne pedestalen ble plassert her for å føre den mot det kongelige palasset langt borte. Grunnen til at hodet til den store dragen hadde blitt arret og fått stukket ut et av øynene. Det andre øyet var dog ikke plassert der det egentlig skulle ha vært. Istedet var det stappet inn i magen og sydd sammen med et stort og bakteriefylt dusjhode. Ingen hadde noen gang sett noe så ufyselig men samtidig vakkert selv om det strengt tatt lignet på mora, men uansett hvor langt borte det var, så det fortsatt gigantisk ut. Tre år senere hadde fortsakk ikke forumbrukerne klart å spise opp all majonesen som hadde lekket ut av enjhørningens fantastiske og utrolige lange deilige stive horn. Dette var en katastrofe! Jeg kjente hvordan kroppen bare stivnet idet hornet penetrerte hodet mitt med en utrolig kraft.

Forts:

Jeg følte meg

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...