Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg og. En dum fyr postet dette i SO1 tråden.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Den neste som poster og får denne tråden inn i Mine Innlegg igjen, den.. den.. får straff! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Heh, lagde visst en kjedekollisjon ^_^ Artig. EDIT: Jeg mener... Sorry. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Family Guy sa du? Jeg fortalte om The Game til damene på jobben her en dag, de ble veldig "wtf?" der de satt. Men ganske spennende å fortelle dem om en litt annen kultur enn den de er vant med, og får også tilbakemeldinger fra enkelte om at de syns det er spennende å vite at det fins noe mer enn fotball og helgefyll for ungdommen. Anyways, jeg får begynne på nytt. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hater denne tråden Taper ca. hver dag. Har noen her sett Coraline? En replikk i filmen lyder slik: "I just lost the game..." Herlig film forresten, anbefales. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tapte, og det gjorde du også nå Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den neste som poster og får denne tråden inn i Mine Innlegg igjen, den.. den.. får straff! Jeg tokk kamikaze. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Og der røk jeg ut. Hadde faktisk gått en stund nå! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har tapt sånn ca tre ganger pr dag de siste dagene.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 If you loose, the devil gets your soul. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 The devil took my soul long time ago.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg skulle aldri a lært medelevene mine denne leken.. Tapt 50 ganger i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg burde vel strengt tatt ikke starten denne tråden. Først var den ment som et lite mindfuck med andre medlemmer, men nå har jeg blitt sugd inn i den onde sirkelen selv! Edit: Dvs. I lost the game (again) Endret 12. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå