Lakus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fornuftens Ridder ser jeg, om ikke hver dag, svært ofte. Han er en old-timer, men vet ikke hvor mye tyngde den tittelen har på et såpass ungt forum. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lakus er bror til lapskaus både i nick og innhold. Jeg gjøner. Lakus starter mange fine tråder og kommer med innlegg som kan stoppe munnen på de fleste. Han ser ting i det litt større bildet men kan også lese små detaljer og sier deg imot hvis han finner noe gærent. Han holder seg relativt saklig og er en av forumets gjønefugler. Det liker vi. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sett Laland meget ofte, vanligvis holder postene hans mål, men noenganger er han en liten tullebukk altså! but I <3 him muchz xoxo<3 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har sett Worthy i..*tenketenke* Risen tråden tror jeg, hvis jeg ikke tar helt feil så svarte jeg på et av innleggene hans og så han i si en ærlig ting om brukeren over deg tråden . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har sett Nostalgic mange ganger før. Han har vært en gjenganger på lekeplassen, men var borte i en lang periode. Nå er han tilbake, og vi liker det. ^_^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har sett Ehtram en hel masse Mest i SO (vet enda ikke hvorfor det blir kalt SO), altså lekeplassen, helt andre ting og småprat . Hun er så grei at vi er venner på forumet og derfor legger jeg ekstra godt merke til henne. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nostalgic ser jeg både her og der (frykter nesten at han stalker meg :unsure: ). Fint at han er tilbake etter en lang periode hvor vi ikke har sett ham (men det betyr ikke at ha ikke har sett oss ). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rider of Reason har jeg sett mye i SO og ellers i lekeplassen. Han har en trang til å være veldig tilbakeholden med skryt i Si en ærlig ting om bruker over deg-tråden. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ser AltF4 nesten overalt og det er jeg glad for Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nostalgic dukker opp både her og både der! Han mobber meg i Batman-tråden og sier hyggelige ting om meg i andre tråder. Endret 2. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 AltF4 ser jeg så og si over alt, spesielt i Borderlandstråden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Lexiboij dukker plutselig opp både her og der. Kan ikke si at jeg har sett ham spesielt mye på ett sted, men heller litt rundt omkring. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Rider of Reason ser jeg ofte i småprat-delen av forumet, mer spesifikt SO1. Det er en lettelse hver gang avataren hans popper opp, for da vet du at det er noe godt i gjære! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Laland har jeg sett i full gang med å jukse på quiz ved å titte på mine svar! Samt i SO og i tråder med behov for moderering. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 AltF4 har jeg sett og snakket med like mange ganger som jeg ufrivillig har lukket nettleseren. ^_^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rider of Reason har man sett både her og der ja, men ikke rukket å danne noe "bilde" av personligheten. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lucariox, mener å ha sett deg før, men har ikke sett noe fra deg i det siste. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lexiboij er han fyren som fikk den siste Spotify-inviten min fordi han sleit med å høre musikken i "Kommmenter sangen over"-tråden Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har sett Miles Teg i Dine 3 beste spilløyeblikk tråden, hvor jeg ga han positiv tilbakemelding (+). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nostalgic er sett i stor grad under "annet". ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå