TST Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En ny kategori under "Annet" kalt "Lekeplassen" er nå opprettet. Her kan man poste diverse forumleker. Det er ingen post-count i denne kategorien. http://forum.gamer.no/index.php?showforum=75 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skal Siste Ordet være i denne kategorien og? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Nei, den ble flyttet ved en feil. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fint at dere la til en slik kategori. Ble litt overrasket over at det plutselig ble en ny kategori, men det er flott! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nei, den ble flyttet ved en feil. Jeg begynte og lure på hva som hadde skjedd Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Får forhåpentligvis en enda ryddigere Småprat-kategori nå. Godt å se forbedringer på alle plan! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Rgner med at dere ikke er ferdige med å flytte tråder mellom de forskjellige kategoriene, så jeg skal ikke nevne det atdet er flere tråder som kunne hatt godt av omplassering. Oh wait... Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er redd for at lekeplassen vil bli ganske øde. De lekene som har overlevd til nå tror jeg får poster siden folk trykker på trådene når de allerede er i Småprat-kategorien. Kan også skje at det snart bare er SO1 tråden igjen i småprat som er aktiv. Uansett, det er "worst outcome" og alt vil nok gå mye bedre enn som så Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det vil sikkert være nok av folk som vil leke i den nye kategorien. Tror ikke du skal bekymre deg for at det blir for få innlegg der. Fint at den ble opprettet forresten, siden rene telletråder eller tråder med et ord i hver post ikke akkurat kan kalles småprat. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser at Lekeplassen nettopp "eksploderte" så det virker i alle fall som det går i riktig retning Lenke til kommentar
Ueland_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser at Lekeplassen nettopp "eksploderte" så det virker i alle fall som det går i riktig retning Om det tok deg 15 minutter å endre mening kan det jo ikke være direkte negativt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Rgner med at dere ikke er ferdige med å flytte tråder mellom de forskjellige kategoriene, så jeg skal ikke nevne det atdet er flere tråder som kunne hatt godt av omplassering. Oh wait... Rapporter gjerne tråder som burde flyttes :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg