TST Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Game Freak tar vinnerformelen enda et lite skritt mot perfeksjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå fikk jeg lyst til å kjøpe en ds og dette. Kan vel bli morro i mattetimene allikavel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det her anbefales som venteunderholdning mens jeg venter på HeartGold/SoulSilver? Kanskje jeg må få tak i en DS så snart som mulig. Har ikke spilt Pokémon siden Gull (okei da, rundet ligaen i FireRed, men ikke mer!) og da kan vel dette være en god påminnelse av hvordan ting fungerer. Er det slik at hvis man har begge versjonene av et av de nye spillene så har man tilsammen tilgang til alle de hundrevis av Pokémon som finnes nå? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har nå en så sterk nostalgi-følelse etter silver og sapphire at jeg må anskaffe meg en DS Og nå som heartgold og soulsilver kommer på markedet i tillegg har jeg (heldigvis?) ikke noe valg! Lenke til kommentar
Blake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har tilbakelagt nærmere 80 timer på Platinum nå, og må si at det er like gøy som de fleste andre håndholdte Pokemon spillene. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvem er det som kjøper dette når de har diamond eller det andre, som jeg ikke husker hva heter? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hvem er det som kjøper dette når de har diamond eller det andre, som jeg ikke husker hva heter? Diamond og Pearl. Dem som syntes Diamond/Pearl er verdt å spille gjennom enda en gang kan finne på å kjøpe det, ettersom det er litt forandring i historien og et par småting som er forandret. Nogenlunde det samme som var med Pokemon Yellow, som sånn sett var nesten helt samme som Red/Blue, men allikevel var det gøy å spille gjennom alle 3. For min del så syntes jeg Pokemon spillene er helt geniale til tidsfordriv, enten man har det med på tur, eller bare ligger å daffer i sofaen. Endret 19. mai 2009 av Batanen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette spillet har jeg gledet meg til siden mars en liten fiks: Ellers er det meste som før. Pokédexene for Diamond og Pearl er slått sammen, noe som i realiteten betyr at du kan fange enda flere små krabater en vanlig. Det totale nummeret er 210, hvis vi trekker fra noen hemmelige undertegnede ikke har sett snurten av, et tall som nok kan føre til at dine unge håpefulle blir våte i buksa for første gang. Og det skorter heller ikke på variasjonen. Det er nok ganske mange flere enn 210. 493 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lenge siden jeg har spilt pokemon nå ja. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 en liten fiks:-snip-. Det er nok ganske mange flere enn 210. 493 Stusset også over dette, tror du har rett, Halvspenn. Mulig han mener antall Pokemon man faktisk kan fange i Platinum uten å bytte fra andre spill. Skaffet meg selv en DS nesten utelukkende for Pokemon.. Skal ikke nekte for at det var verdt det Tilbakelagt rundt 35 timer i Platinum og stortrives. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nogenlunde det samme som var med Pokemon Yellow, som sånn sett var nesten helt samme som Red/Blue, men allikevel var det gøy å spille gjennom alle 3. Yellow var litt spesiellt iforhold til remixene av de nyeste nå da, mtp på at man måtte bruke pikachu =P Mens på de andre så har man alltid hatt 3 å velge mellom =) Skulle ønske det kunne komme ett Pokemon spill, slik Yellow var, men at man fikk en sjelden pokemon ^^ "Pokemon Mew, Celebi eller Latias"? helst en av de som er liten (slik de jeg nevnte). Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 pokemon er helt genialt og enkelt spill ikke for skryte men jeg har tilbakelagt 360 timer på Pokemon Emerald og har rund 200 forskjellige nesten sett all Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 en liten fiks:-snip-. Det er nok ganske mange flere enn 210. 493 Stusset også over dette, tror du har rett, Halvspenn. Mulig han mener antall Pokemon man faktisk kan fange i Platinum uten å bytte fra andre spill. Skaffet meg selv en DS nesten utelukkende for Pokemon.. Skal ikke nekte for at det var verdt det Tilbakelagt rundt 35 timer i Platinum og stortrives. Det er 55 pokés som ikke kan fanges i Platinium Skal også kjøpe meg en DS p.g.a pokémon, men blir nok en del Mario o.l. Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tallet 210 har jeg fra antall Pokémoner i Pokédexen, men hvis dette er feil må jeg selvfølgelig bare beklage. Alltid en glede å ha observante lesere som dere. Lenke til kommentar
i0257 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det er nok flere en 210 som du kan se/fange i platinum også. Etter du ser( ja, trenger ikke fange de som i de gamle spillene) alle 210 i Sinnoh , kan du gå og snakke med professoren og han oppgraderer den til en "National Dex". http://serebii.net/platinum/nationaldex.shtml Hjalp meg med det. Dette åpner flere områder der du kan fange flere Pokemon's. Det er som en annen poster nevnet, 50 stykker av de 493 som man ikke kan fange i platinum. De fleste av de er Legendarys. Har selv brukt over 80 timer på det no, og holder på og bygge opp ett bra team til online play som er kjempe morro Endret 21. mai 2009 av i0257 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå