NoLimit_^ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 kontrollen i halo er super! Men håndkontroll i cs tror jeg ikke blir så bra... :-? microsoft har en sånn ting at alle som ska lage spill ala halo og return to castle wolfenstein på xbox må bruke et kontrollsystem som likner halo, det er bra, siden man da ikke trenger å lære seg nye kontroller for hvert nye fps-spill... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 bra kontroll eller ikke, tror ikke cs blir noe stor suksess på xbox. Men man vet aldri! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. Jeg har både PC og Xbox. Det blir laget mus og tastatur til Xbox nå for tiden. Men jeg kjøper det til PC fordi at jeg mener den er best. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Tror egentlig HL2 blir bedre på Xbox fordi da kanskje de lager noen ekstra ting..... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ikke en sjangs, det blir mye mer muligheter på pc-versjonen enn xbox-versjonen, ivertfall når det gjelder moder og ting. Det eneste som kan bli spesielt med xbox-versjonen er muligens split-screen multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå