Laman Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 var på www.sierra.com og så på hl2 der og under platforms så sto det bare PC! betyr det at det ikke kommer til xbox? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er ikke offentliggjort eller bekreftet noen Xbox-versjon enda. Foreløpig foreligger det kun rykter om en eksklusiv Xbox-portering. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 "Bare rykter" blir vel og underdrive det ganske kraftig... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hater xbox.... herper hele cs og hl greia Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det blir da best på pc uansett hva de gjør med eventuell xbox versjon. En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! Det får man garantert ikke på xbox. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det kommer til å bli en stor flopp!!! CS er død! Lenke til kommentar
Defender Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Når kommer HL 2 til butiikene i Norge? Hva med Doom 3? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det kommer til å bli en stor flopp!!! CS er død! Pøh 14-tiss er 14-tiss Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Men Mr_Snuffles sa jo at Valve hadde bekreftet at HL2 kommer til xbox! Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Half-Life 2 er bekreftet til Xbox av Doug Lombardi, markedsdirektør for Valve Software, men ingen lanseringsdato er gitt foreløpig. Det er ikke så mye snakk om Xbox versjonen, fordi fokus ligger på å skape blest om PC lanseringen. At hjemmesiden til Sierra (som kun utgir spillet) ikke er oppdatert, betyr ingenting. Lombardi today told GameSpy Half-Life 2 is certainly in development for the Xbox. "Half-Life 2 is planned for the PC and Xbox. We've announced the shipping date for the PC version [september 30, 2003 - ed.], and we'll announce a shipping date for the Xbox version later in the year. Link Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 da tipper jeg Xbox versjonen kommer i November 5 år siden hl1 vettu :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! Det får man garantert ikke på xbox. der tar du nok helt feil Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Men kommer HL2 til å se bra ut på Xbox også tror du? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! Det får man garantert ikke på xbox. der tar du nok helt feil Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! Det får man garantert ikke på xbox. der tar du nok helt feil Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. jeg trur mod miljøet til xbox er potensielt ganske stort med tanke på alle de hackerne der ute, hmm, og xboxen sin hard disk gjør det fult mulig med modder. Og mus og tastatur er nok bedre, men man glemmer det mens man sitter og spiller... Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! Det får man garantert ikke på xbox. der tar du nok helt feil Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. jeg trur mod miljøet til xbox er potensielt ganske stort med tanke på alle de hackerne der ute, hmm, og xboxen sin hard disk gjør det fult mulig med modder. Og mus og tastatur er nok bedre, men man glemmer det mens man sitter og spiller... blir som halo, plutselig virker alt perfekt med en kontroller går sikkert bra med kontroller i cs også,vettu Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 kontrollen i halo er super! Men håndkontroll i cs tror jeg ikke blir så bra... :-? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Tror det går bra med styringa jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå