Gå til innhold

Halflife 2 ikke til xbox!???

Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half-Life 2 er bekreftet til Xbox av Doug Lombardi, markedsdirektør for Valve Software, men ingen lanseringsdato er gitt foreløpig. Det er ikke så mye snakk om Xbox versjonen, fordi fokus ligger på å skape blest om PC lanseringen. At hjemmesiden til Sierra (som kun utgir spillet) ikke er oppdatert, betyr ingenting.

Lombardi today told GameSpy Half-Life 2 is certainly in development for the Xbox. "Half-Life 2 is planned for the PC and Xbox. We've announced the shipping date for the PC version [september 30, 2003 - ed.], and we'll announce a shipping date for the Xbox version later in the year.

Link

Lenke til kommentar

En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! :D Det får man garantert ikke på xbox.

der tar du nok helt feil

Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. :grumpy:

Lenke til kommentar

En av de største grunnene til at jeg skal ha hl2 er mods! :D Det får man garantert ikke på xbox.

der tar du nok helt feil

Hvordan det? tror du folk kommer til å lage moder til xbox versjonen istede for pc versjonen. :-? Ingenting slår mus og tastatur i slike spill. :grumpy:

jeg trur mod miljøet til xbox er potensielt ganske stort med tanke på alle de hackerne der ute, hmm, og xboxen sin hard disk gjør det fult mulig med modder. Og mus og tastatur er nok bedre, men man glemmer det mens man sitter og spiller...

Lenke til kommentar

der tar du nok helt feil

jeg trur mod miljøet til xbox er potensielt ganske stort med tanke på alle de hackerne der ute, hmm, og xboxen sin hard disk gjør det fult mulig med modder. Og mus og tastatur er nok bedre, men man glemmer det mens man sitter og spiller...

blir som halo, plutselig virker alt perfekt med en kontroller :)

går sikkert bra med kontroller i cs også,vettu ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...