Ole Morten Knudsen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Platekompaniet har lansert musikkbutikk i samarbeid med Telenor. Kan de velte Itunes Store? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Dovre Gubben Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God start, men jeg blir nok ikke kunde i mp3 butikken deres før de får lov å selge tapsfritt. Men så lenge de fremdeles selger CD så er jeg en trofast kunde i den avdelingen. Lenke til kommentar
Gjest Lars Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjøpte et album og en gratislåt i dag, og må si jeg er veldig fornøyd. Nedlastingsverktøyet fungerer smertefritt på Ubuntu (iom at det er basert på Adobe Air). Way to go! Platekompaniet > iTunes for min del. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Har prøvd tjenesten litt i dag og må si jeg er veldig fornøyd. Kommer nok til å benytte meg mye av Platekompaniets nettbutikk. Håper de også får på plass streamingtjenesten snart. Det burde vært mulig å lagre kredittkortinfo så man slipper å taste inn det hver gang. Endret 19. mai 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Aspiro, som står bak streamingtjenesten Wimp, skal lansere beta i juni etter planen. Om det går så blir det neppe lenge til streaming kommer på plass. Blir spennende å se hvordan denne skal integreres i tjenesten. Angående tilgjengelige formater så sier Platekompaniet at de har som mål å få på plass kjøp av musikk i FLAC-format. Når dette eventuelt skal komme på plass er derimot ikke klart, så da får en vente å se. Lenke til kommentar
Gjest Xyz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Løsningen er ganske umoden foreløpig. Da jeg forsøkte å bestille en melodi i går, fikk jeg opp en liste av treff. Alle treffene hadde tekniske vanskeligheter... Lenke til kommentar
Gjest Kristian Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Platekompaniet sin nettbutikk synes jeg fungerte greit. Men jeg mener det er et stort minus at det er en begrensning på 3 nedlastinger av en låt man har kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg