Gå til innhold

Test av Platekompaniets musikkbutikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dovre Gubben

God start, men jeg blir nok ikke kunde i mp3 butikken deres før de får lov å selge tapsfritt. Men så lenge de fremdeles selger CD så er jeg en trofast kunde i den avdelingen.

Lenke til kommentar

Kjøpte et album og en gratislåt i dag, og må si jeg er veldig fornøyd. Nedlastingsverktøyet fungerer smertefritt på Ubuntu (iom at det er basert på Adobe Air). Way to go! Platekompaniet > iTunes for min del.

Lenke til kommentar

Har prøvd tjenesten litt i dag og må si jeg er veldig fornøyd. Kommer nok til å benytte meg mye av Platekompaniets nettbutikk. Håper de også får på plass streamingtjenesten snart.

Det burde vært mulig å lagre kredittkortinfo så man slipper å taste inn det hver gang.

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Aspiro, som står bak streamingtjenesten Wimp, skal lansere beta i juni etter planen. Om det går så blir det neppe lenge til streaming kommer på plass. Blir spennende å se hvordan denne skal integreres i tjenesten.

Angående tilgjengelige formater så sier Platekompaniet at de har som mål å få på plass kjøp av musikk i FLAC-format. Når dette eventuelt skal komme på plass er derimot ikke klart, så da får en vente å se.

Lenke til kommentar

Løsningen er ganske umoden foreløpig. Da jeg forsøkte å bestille en melodi i går, fikk jeg opp en liste av treff. Alle treffene hadde tekniske vanskeligheter...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Kristian

Platekompaniet sin nettbutikk synes jeg fungerte greit. Men jeg mener det er et stort minus at det er en begrensning på 3 nedlastinger av en låt man har kjøpt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...