klian Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Er det fortsatt helt umulig å bruke bluetooth med norsk Windows XP installert ? Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Nei! Har bluetooth på min bærbare. Og det virker. Lenke til kommentar
klian Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Nei! Har bluetooth på min bærbare. Og det virker. Okei! Har du Norsk XP?? og da må du vel nødvendigvis ha en extra patch for å få bluetooth til å virke? Og hvor kan jeg finne denne patchen? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 HAR DU? Da må du være så snill å hjelpe meg med det. Jeg har nettopp gått til anskaffelse for en Microsoft Wireless Intellimouse Explorer for bluetooth. Men får ikke denne til å fungere i windows xp pro norsk. Det står jeg må ha et annet språk. Hva skal jeg gjøre? DU som allerede har fått det til, vær så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg la ut den patchen for en stund siden her på forumet...skal se om jeg greier å grave den frem igjen. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 http://home.broadpark.no/~vnerland/Q323183...SP2_x86_NOR.zip versågod Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Takk, men har allerede fått microsoft til å sende meg den. men ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå