Gå til innhold

[H] Absolution rekruterer

Anbefalte innlegg

Guildet mitt rekruterer om dagen så jeg tenkte jeg skulle slenge opp rekruteringsposten her på forumet. Siden det forventes at man skal kunne forstå og gjøre seg forstått på engelsk kommer jeg ikke til å oversette den. :)

Absolution is looking for members to join us for adventures in Ulduar and beyond. We are a guild for those with families, jobs, school etc. In short, a guild for those who need to put their RLs before the game. Even though we raid 3-5 (counting 10 and 25 man) days a week we have no requirement for minimum attendance and show full understanding if someone can’t make all the raids. The guild has a mature and friendly atmosphere and we like to have a laugh, but this doesn’t mean we don’t take our raids seriously.

In terms of raids & progress we're working on the Keepers of Ulduar at both 10 and 25-man, T7 content is on farm and still ran at 25-man on a weekly basis for new folks, alts, offspecs, etc.

Currently we are mostly looking for ranged DPS, especially those mentioned below, but pretty much all classes and speccs are welcome to apply.

We are in greatest need of:

-Druids of all shapes and sizes, with a slight emphasis on feral and balance

-Holy Paladins

-Shadow Priests

-Elemental/Enhancement Shamans

Even though you’re not any of those mentioned above you are still welcome to apply.

If we sound like we might be the guild for you head over to http://absolution.sweeveworld.net to apply, or just to have a look around.

If you have any further questions you can contact; Nichinyo (GM), Naeen, Vorla, Dèmth, Aithra, Zaerion, Minotauri, Wulfkin or Erc in game.

Hvis noen skulle ha noen spørsmål så er det bare å spørre her i tråden eller å sende ett PM. Det er verdt å nevne at guildet feirer 3-årsjubileum den 25. Mai og det holdes en konkurranse hvor man skal designe en ny tabard. Vinneren blir stemt frem i guildet og det er totalt 5k guild i potten. Dette er altså ingen døgnflue. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du er over 15 år, over lvl 15 og aktiv minimum hver 3. uke så er alle velkommen. Ta en titt under guild rules for å forsikre deg om at du er enig i alt. :) Du vil derimot få mest ut av guildet hvis du er 70+, det er få av oss under 70 med unntak av en og annen små-alt.

Kan også nevnes at jeg har vært i guildet i over 1,5 år og stortrives! :)

Endret av Ercles
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm. Virker meget interessant.

Har en Paladin med godt retribution gear, og delvis greit holy gear. Kunne godt tenkt meg å joinet guilden med den. Men må se ann litt i forhold til økonomien min. Den er svært stram om dagen, og skal jeg starte med den på nytt så må jeg først åpne kontoen, og så overføre karakteren. Da blir det fort 300 kroner bare der.

Har selv vært i rollespillermiljøet i både WoW og flere andre MMO's tidligere, så det virker veldig spennende.

Er vel også en av de mange andre som har både samboer, og jobber fulltid. Så guilden virker helt perfekt til min situasjon.

Skal komme tilbake til saken innen en dag eller to :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...