sebastgs Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ...Når den kommer til checking Disk consistency får jeg en feil og det står at jeg skal omstarte og prøve på nytt Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ville sjekka disken først. Har du ett os installert fra før som du kan boote på? Er det osx kjør "Drive 10" programmet. + Disk Utillity Er det os9 kjør diskwarrior og disk førstehjelp. Fiks feila som eventuelt er der og prøv installasjonen pånytt. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Mounta du cd-filene før du brente de på cd'r? Hvis du gjør dette er det noe som går galt. Jeg brant de med en gang og det funka perfekt hos meg. Er du sikker på at du vil installere Panther? På min iBook slutta Safari og funke og Mail kan ikke vise html mail. Er også mye unexpectly quit tendenser. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hei og takk for svar Jeg 'unzippa' gz filene og valgte burn image fra disk copy for å brenne img filene. Jeg kjører bare 10.1.5 fra før så en oppgradering trengs sårt. Jeg må f. eks kjøre bittorrent i Virtual PC Jeg installerte jaguar med bare den ene Cd'en, men da unexcpectedly quit'et alle programmene jeg prøvde. Jeg holder på å laste ned en 4 GB fil nå så jeg tror jeg venter til over helgen med å prøve på nytt. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Synes egentlig ikke dette bit torrent greiene er noe særlig jeg. På Carracho vet man hva man får og det er stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå