Joachim_F Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skaperne av Duke Nukem forteller sin versjon av de siste ukenes hendelser. Les mer Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jess! Trist at take-two skal drive på sånn. Håper 3dR overlever Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Moro, dette er jo helt klart en maktkamp mellom T2 og 3DR. 20 millioner dollar investert i et prosjekt legges ikke i glemmeboken over natten, og jeg er temmelig sikker på at 3DR ikke har forkastet alt som har med DNF å gjøre enda. Lenke til kommentar
xip Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Moro, dette er jo helt klart en maktkamp mellom T2 og 3DR. 20 millioner dollar investert i et prosjekt legges ikke i glemmeboken over natten, og jeg er temmelig sikker på at 3DR ikke har forkastet alt som har med DNF å gjøre enda. Å takk gud de ikke har lagt ned heller!, var bare "nedbemanning av stor skala" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjempegreier, 3D Realms sit fortsatt på rettigheitane, den mest vesentlege forandringa er at dei no ikkje lenger har råd til å ha utviklarar på prosjektet. No skal ikkje eg gjere meg til dommar i denne saka, "utviklar" og utgivar har kvar sin versjon, so det får rettsvesenet finne ut av. Men, når det gjeld utviklinga av DNF og eventuelle andre Duke Nukem-spel, trur eg det beste ville ha vore om Take Two endte opp med rettane, og kunne få ein annan utviklar til å ta over. Eg forstår forresten ikkje kvifor folk her er so positive til 3D Realms. Kvifor er det so viktig at akkurat dette studioet overlever? Ein utviklar som ikkje klarar å produsere noko, fortenar å bli lagt ned. Dersom de vil slutte opp om eit studio som tilsynelatande ufortent vart lagt ned, sjå på Ensemble (som visstnok både tente pengar og lagde kritikarroste spel). Kay Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 KayAU: De gav oss Duke Nukem 3D. Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er to grunner til at jeg liker 3D Realms. Det går endel på nostalgi, har hatt det veldig moro med endel av de eldre spillene til 3D Realms/Apogee (hvor Duke Nukem og Death Rally er blant høydepunktene). I tillegg syns jeg faktisk holdningen deres er et veldig friskt motstykke til mange andre hvor målet gjerne er å spy ut flest mulig "nyversjoner" av diverse spillserier i året, uansett kvalitet. Liker at det er noen som faktisk virkelig bryr seg om det de lager (selv om jeg kan være enig i at det bør finnes visse grenser). Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er liten tvil om at gutta i 3D Realms har levert gode spill, men det begynner å bli en god del år siden, uheldigvis er det ingen garanti for at de skal klare å leve opp til forventningene som gamere sitter med i 09 og utover. Sådan er jeg usikker på hvor stort savnet av 3D Realms hadde vært. Duke Nukem Forever er et utmerket eksempel på hvordan man for guds skyld ikke skal lage et spill. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ok, så de er ikke lagt ned, de har bare sparket alle som holdt på med spillutvikling? Hva er igjen da? Vaktmesteren og resepsjonisten? Yay, da blir det nok fart på sakene, Duke Nukem Forever er klart til jul! Det hadde sikkert blitt et vel så bra spill, hvis DNF noensinne hadde blitt utgitt hadde det vært det nye Daikatana. Denne såpeoperaen burde bare få dø i stillhet. Jeg skjønner egentlig ikke denne grenseløse gudedyrkingen av 3d Realms. I mine øyne ga de ut to ganske underholdende spill for 12-13 år siden, Duke Nukem 3d og Shadow Warrior. Moro i sin tid, men på ingen måte så bra at jeg føler det er realistisk å forvente noen revolusjon med DNF. Det verste er at denne saken bare hjelper til å holde liv i DNF myten. Nå kan folk fortsette å spekulere i når det kommer ut og hvor bra det kommer til å bli, i stedet for at det faktisk blir gitt ut, alle blir skuffet og vi kan komme videre med livene våre Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er snakk om menneskene som ga oss Duke Nukem, Keen Dreams og Wolfenstein 3D. Dessuten hadde de investeringer i Max Payne-serien og har gitt ut småting (DN3D til N64 kan da ikke ha kostet så mye) som har gitt stor inntjening., så at de har overlevd har ikke overasket meg så mye som alle andre tydeligvis har blitt. Men det er jævlig trist om DNF aldri fullføres (Did not finish, get it?), for selv om jeg ikke tror det hadde revulusjonert spillbransjen, så er jeg sikker på at det hadde blitt / blir et bra spill, kombinert med masse nostalgi for dem av oss som har et forhold til Duke. Det blir litt som at actionheltene fra gamle dager har utspillt sin rolle, Sly og Arnie er byttet ut med småtassene Hugh Jackman og Jason Statham. Men når du drar på kino og ser Rocky Balboa, så er det noe spesielt Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 3DR har ikke livets rett om de pumper 20 mill dollar inn i et spill og allikevel ikke klarer å fullføre. Dette er hinsides latterlig. Dyrkingen av 3DR er helt uforståelig for meg. "De ga oss..." Ja, de "ga" oss noen bra spill for mange år siden. Til og med Max Payne serien er gammel nå. Jeg ser litt annerledes på det. Vi spillere kjøpte spillene til 3DR i stor skala. De tjente seg søkkrike. Til gjengjeld har de "kastet bort" 20 mill dollar på et spill som ennå ikke har sett dagens lys. Det kaller ikke jeg god bruk av midlene. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig. Jeg mener de burde gitt ut DNF rundt år 2000 og heller lagd nye utgaver i ettertid. De burde aldri ha drevet med spillmotor-byttingen underveis. Lenke til kommentar
xip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er snakk om menneskene som ga oss Duke Nukem, Keen Dreams og Wolfenstein 3D. Dessuten hadde de investeringer i Max Payne-serien og har gitt ut småting (DN3D til N64 kan da ikke ha kostet så mye) som har gitt stor inntjening., så at de har overlevd har ikke overasket meg så mye som alle andre tydeligvis har blitt. Men det er jævlig trist om DNF aldri fullføres (Did not finish, get it?), for selv om jeg ikke tror det hadde revulusjonert spillbransjen, så er jeg sikker på at det hadde blitt / blir et bra spill, kombinert med masse nostalgi for dem av oss som har et forhold til Duke. Det blir litt som at actionheltene fra gamle dager har utspillt sin rolle, Sly og Arnie er byttet ut med småtassene Hugh Jackman og Jason Statham. Men når du drar på kino og ser Rocky Balboa, så er det noe spesielt Ja... det var virkelig spesielt, samme gjalt John Rambo.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hadde aldri stilt meg frem på det bilde. Snakk om dårlig reklame for dine ferdigheter inne spillutvikkling. Foresten så HATER jeg missbruktet av ordet "Lekket", dette vil jo indikere at de IKKE ønsket matrialen å komme ut. Please slutt å bruk den betegnelsen på utgitt screenshots og videoer osv..... Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Yahtzee anmelder Duke Nukem Forever! http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...e-Nukem-Forever Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Han synes alle som synes synd på 3D realms er idioter, pirke pirke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå